اخبار داغ

هفته هیجدهم لیگ دسته دوم فوتبال؛

نفت و گاز گچساران برابر قشقایی شیراز متوقف شد

نفت و گاز گچساران برابر قشقایی شیراز متوقف شد
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر قشقایی شیراز متوقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، عصر روز پنج شنبه و از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دو تیم نفت و گازگچساران و قشقایی شیراز در حضور صدها هوادار گچسارانی به مصاف هم رفتند که این دیدار درپایان با نتیجه تساوی بدون گل  به پایان رسید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب,

نفتی های  گچساران در این دیدار با ترکیب هادی زرین ساعد ، علی جهانگیری (محمد نوروزی65) ، عبدالکریم شاوردی ، سید فرید طالقانی ، مصطفی نوبخت ، عباس عامری ،اسماعیل هاشمی نیا ، مرتضی حیدری،  محمدرضا مظاهری(فرشید پاداش 75)، علی کرمی، سید یحیی رحمانی(سعید عنافچه46) به میدان رفتند.

,

تیم قشقایی شیراز نیز دراین دیدار با ترکیب سامان فرجام-غلامرضا عباس فرد،محسن رضوی-محمد هادی سقایی-هادی خادم –مسعود اسدی-محمد جواد عباسی-علی محمد دهقان-محمد جواد زارعی-سهیل نیک نام-محسن جعفری به میدان رفتند.

,

در دقایق ابتدایی این دیدار تیم قشقایی با کنترل بازی اجازه خود نمایی به میزبان را نداد تا اینکه رفته رفته هافبک های نفت و گاز نبض بازی را در دست گرفتند ولی در ایجاد موقعیت گل ضعیف عمل کردند و نتوانستند روی دروازه قشقایی خطرناک ظاهر شوند و بازی در نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

,

با شروع نیمه دوم که به نیمه مریبان معروف است مهدی فرودین  سرمرب قشقایی شیرازدفاع خود را فشرده تر کرد و علی رغم اینکه شاگردان داریوش یزدی تا چند قدمی محوطه جریمه صاحب توپ و میدان بودند ولی در زدن ضربات آخر و ایجاد موقعیت صد در صد گلزنی ناموفق بودند تا  دو درپایان امتیازات این دیداررا بین خود تقسیم کردند .

,

نکته جالب در خصوص این دیدار حضور تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس درورزشگاه بود که از نزدیک به تماشای دیدار دو تیم پرداختند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه