اخبار داغ

آیت الله اراکی :

هاشمی رفسنجانی برای استقرارحکومت اسلامی اقدامات اساسی انجام داد

هاشمی رفسنجانی برای استقرارحکومت اسلامی اقدامات اساسی انجام داد
دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: یکی از افرادی که برای استقرار حکومت اسلامی تلاش کردهاشمی رفسنجانی بود، وی خدمات فراموش نشدنی به کشورمان انجام داد که حضور میلیونی مردم در تشیع جنازه نشان دهنده خدمات وی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،آیت الله محسن اراکی شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: انسان با اختیار خود رفتار می کند و می تواند از فرمان خداوند سرپیچی کند و اگر این کار را انجام دهد سقوط کرده و نابود می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

آیت الله اراکی با اشاره به حضور  مرحوم هاشمی در صحنه های انقلاب افزود: هاشمی رفسنجانی از پیشگامان مبارزه علیه طاغوت بود که 59 سال در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:ملت ایران اعلام می کند که وفادار به انقلاب اسلامی است و از مبارزه اقتصادی و تحریم جنگ خسته نشده است .

,

وی گفت: ملت ایران پیرو مقام معظم رهبری و فقیه عادلی است که حکم خدا را بیان می کند و همواره پشتیبان ولایت فقیه است و هیچ گاه از مسیر خود کوتاه نمی آید.

,

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه در زمان شاه 80 درصد مردم ایران در فقر به سر می بردند، ابراز داشت: اگر به دوران پیش از انقلاب اسلامی برگردیم این موضوع نمایان می شود که سیاست و قدرت و ثروت در اختیار آمریکا و ابرقدرت ها و سرمایه داران بیگانه بود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این موضوع نباید فراموش شود که پیش از انقلاب روستاهای کشور هیچ گونه امکاناتی نداشت و پزشکان از کشورهای انگلیس و هند می آمدند.

,

 وی افزود: ملت ایران از کوچکترین امکانات محروم بودیم که در این زمینه رسانه ها وظیفه دارند دوران سخت و تاریک رژیم شاه را برای جوانان توضیح دهند تانسل جوان بدانند انقلاب برای آنها چه اقداماتی انجام داده است.

,

آیت الله اراکی بیان داشت: در دوران شاه توحید و نبوت و قرآن و عصمت و ارزش های اعتقادی مورد هجوم دشمن قرار گرفته بود اما به برکت انقلاب اسلامی امروز کشورمان دارای شرایط بسیار خوبی است که باید قدردان آن باشیم.

,

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: یکی از افرادی که برای استقرار حکومت اسلامی تلاش کردهاشمی رفسنجانی بود و وی خدمات فراموش نشدنی به کشورمان انجام داد که حضور میلیونی مردم در تشیع جنازه نشان دهنده خدمات وی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه