اخبار داغ

امام جمعه معمولان در مراسم بزرگداشت آیت الله رفسنجانی:

پیشرفت وتعالی ایران اسلامی هدف مشترک مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی است/واژه خناسان به فتنه و فتنه گر بر می گردد

پیشرفت وتعالی ایران اسلامی هدف مشترک مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی است/واژه خناسان به فتنه و فتنه گر بر می گردد
امام جمعه معمولان گفت:واژه خناسان به فتنه وفتنه گری برمی گردد و نسبت به مسئله نفوذ باید هوشیار باشیم تا گرفتار توطئه دشمنان نظام نشویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز،مراسمی به مناسبت درگذشته ارتحال حضرت آیت الله اکبر رفسنجانی با حضور امام جمعه معمولان ،امام جمعه مومن آباد حجت السلام  امیدی و مسئولین بخش ،اقشارمردم ولایتمدار شهرمعمولان در مسجد المهدی(عج) برگزارشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز،, بیان روز،, بیان روز, بیان روز, مراسمی به مناسبت درگذشته ارتحال حضرت آیت الله اکبر رفسنجانی با حضور امام جمعه معمولان ،امام جمعه مومن آباد حجت السلام  امیدی و مسئولین بخش ،اقشارمردم ولایتمدار شهرمعمولان در مسجد المهدی(عج) برگزارشد. ,

حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی امام جمعه معمولان با تسلیت درگذشت عالم مبارزه خستگی ناپذیر ، یار دیرین امام و رهبری رهبری،آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت:آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن متحمل زحماتی شد که قابل تجلیل است.

,

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در معمولان

, مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در معمولان,

وی با اشاره به پیام تسلیت رهبر انقلاب افزود:معظم له با تعابیری همچون رفیق دیریت،همسنگر،همگام دوران و همکار نزدیک که رهبر انقلاب در پیام تسلیت خود برای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به کار بردند نشانه ولایت پذیری ایشان است.

,

امام جمعه معمولان ادامه داد:معرفی حضرت آقا از رفسنجانی محدود به سال های اول انقلاب نیست بلکه مربوط به 59سال که ایشان با رهبری رفیق بوند

,

وی با اشاره به اینکه آیت الله رفسنجانی در ابراز عقیده با رهبر انقلاب هم عقیده بودندتصریح کرد: آیت الله هاشمی درراه به دست آوردن انقلاب اسلامی ،حفظ این نعمت عظیم و درراه تعالی انقلای با رهبر انقلاب هم عقیده بودند.

,

حجت الاسلام حکیمی ،دشورای راه را از نکات بارز پیام تسلیت رهبر انقلاب دانست و گفت: دشواری  و تنگناهایی که سال ها برما دونفر گذشت و با همفکری و همراهی که داشته ایم سعی در پیشرفت و تعالی ایران اسلامی داشته ایم.

,

وی تصریح کرد: این مسئله نشانده ی این است که مقام معظم رهبری و آیت الله اکبر رفسنجانی هردو به یک هدف تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

,

 بزرگداشت هاشمی در معمولان

, بزرگداشت هاشمی در معمولان,

امام جمعه معمولان گفت:از لحاظ شخصیتی آیت‌الله رفسنجانی انسانی باهوش  بود که مقام معظم رهبری،ایشان را تکیه گاهی مطمئن برای خودش و همکاربودن معرفی می کنند.

,

وی شکنجه و دشواری هایی که آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انقلاب کشیده را دیگر ویژگی بارز ایشان دانست وافزود: خیلی از افراد خاطراتی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان می کنند که این نشان دهنده این است که  زندگی ایشان صرف سربلندی وپیشرفت نظام شده است.

,

حکیمی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص مسئله نفوذ عنوان کرد: دشمنان هیچ گاه درمورد کسی که هیچ تاثیری یا تصمیم گیری در مسائل کلان نظام ندارد برنامه ریزی و هزینه نمی کند بلکه سوژه پروژه نفوذ دشمنان نظام ، سراغ کسانی می روند که ارزش هزینه کردند دارند و به وسیله نفوذ دربین نخبگان ،اندیشمندان

,

امام جمعه معمولان با تاکید براینکه واژه خناسان به فتنه وفتنه گر برمی گردد اضافه کرد:ما باید در اظهار نظرها و موضع گیری های خود مصالح نظام را اولویت قرار دهیم و مراقب نفوذ دشمن باشیم.

,

وی با تاکید براینکه مسئله نفوذ را باید جدی گرفت یادآورشد:ضد انقلاب ها لاشخور هایی هستند که در فضای غبار آلود فتنه به دنبال لاشه می گرددند که صاحب ندارد.

,

 انتهای پیام/ 

,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه