اخبار داغ

جانشین سپاه عاشورا:

حضور مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی استکبار را مایوس کرد/ برجام ماهیت آمریکا را آشکار کرد/شهدا مسیر جامعه را اصلاح کردند

حضور مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی استکبار را مایوس کرد/ برجام ماهیت آمریکا را آشکار کرد/شهدا مسیر جامعه را اصلاح کردند
جانشین سپاه عاشورا شامگاه دیروز در مراسم بزرگداشت شهدا در سراب با اشاره به ذات پلید نظام استکبار گفت: منافقان در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در پی دسیسه چینی بودند که مردم انقلابی با حضور آگاهانه ضمن تکریم رییس فقید تشخیص مصلحت نظام به بلندگوهای دشمن جواب نه گفتند و دشمن بود که پس از شکست در استراتژی خود اکنون تخریب را در دستور کار خود قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب، سرهنگ علی قادری ،جانشین سپاه عاشورا در مراسم یادواره سردار شهید صمد اسدی و بزرگداشت ۲۶ شهید والا مقام روستای شیره جین با بیان اینکه در مقابل شهدا مسئولیم اظهار داشت: فردای قیامت در محضر شهدا بایستی جوابگو باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی افزود:بزرگترین هنر شهدا این بود که آنان راه ایثار و فداکاری را نشان دادند و این را به بهای جان خود که در راه ملت و کشور نثار کردند ممکن ساخته و به جامعه حیات داده و مسیر آن را اصلاح کردند.

,

قادری با تاکید بر لزوم حضور در مراسمات گرامیداشت شهدا، نفس حضور مردم در مراسمات انقلابی را مهم بر شمرده و تصریح کرد: اهمیت حضور مردم در صحنه به قدری است که یک انقلاب را بدون توپ و تانک می تواند رقم بزند که نمونه آن انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر شعار نه عربی  نه شرقی است.

,

جانشین سپاه عاشورا ادامه داد : تحقیق میدانی و عملی بر روی وصیت نامه شهدا نشان داده که اکثر قریب به اتفاق شهدا بر دو عنصر وحدت و همدلی و پیروی از ولایت فقیه تاکید داشته اند.

,

این فرمانده نظامی تفرقه را سم مهلک حکمتها عنوان و ابراز داشت:یکی از عوامل اصلی و کلیدی تسلط داعش به شهرهای بزرگی چون موصل عراق وجود تفرقه بود فلذا فارغ از اختلاف سبیقه ها نباید مسئولین بالا دستی به اختلافات دامن بزنند و آن را عمومی کنند.

,

قادری با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام گفت:برجام خوی استکباری آمریکا را نمایان کرد و از طرفی یک هوشیاری را برای ملت ما پدید آورد که بایستی ضمن ایجاد امنیت پایدار در کشور , اقتدار را در تمام عرصه ها در کشور ایجاد کرده و نیاز خود را از بیگانگان مرتفع کنیم.

,

وی با اشاره به جایگاه رفیع رهبری عامل فروپاشی شوروی بزرگ را رهبران بی کفایت و در مقابل آن پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی را نشات گرفته از رهبری های اولیا خدا بر کشورمان عنوان کرد.

,

جانشین سپاه عاشورا در ادامه مردم ایران را مردمی غیرتمند عنوان و ابراز داشت: کمک مردم به جبهه مقاومت و حضور مدافعان حرم اثبات کرد که شبهه افکنی دشمن در رابطه با اینکه اگر کشور تهدید شود دیگر حضوری چون ۸ سال دفاع مقدس اتفاق نمی افتد کدب محض است.

,

وی همچنین با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در مقابله با تکفیری های منطقه اظهار داشت:خطر داعش امروز قبل از اینکه برای کشور تهدید شود در پشت مرزها رفع شده و این هنر بزرگی است که که با عمل آگاهانه مانع تهدید شویم نه اینکه متظر تهدید بمانیم و بعد از وقوع آن چاره اندیشی کنیم.

,

قادری در پایان با اشاره به ذات پلید نظام استکبار گفت: منافقان در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در پی دسیسه چینی بودند که مردم انقلابی با حضور آگاهانه ضمن تکریم رییس فقید تشخیص مصلحت نظام به بلندگوهای دشمن جواب نه گفتند و دشمن بود که پس از شکست در استراتژی خود اکنون تخریب را در دستور کار خود قرار داده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه