اخبار داغ

امام جمعه ایجرود:

ایجاد اختلاف بین سران قوا هدف اصلی دشمن/ پیامد تکیه به آمریکا رسوایی است

ایجاد اختلاف بین سران قوا هدف اصلی دشمن/ پیامد تکیه به آمریکا رسوایی است
امام جمعه ایجرود با بیان اینکه اختلافات سران قوا نه تنها به مصلحت کشور نیست بلکه مایه مسرت و آب به آسیاب دشمن ریختن است، گفت: حمله به سپاه، شورای نگهبان و قوه قضائیه از سوی دشمن نشان از اهداف آنها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ایجرود خبر، حجت الاسلام محمد باقر مقدمی« امام جمعه ایجرود» در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در 19 دی، اظهار داشت: در این دیدار حضرت آقا عناصر چهار گانه را بعنوان تقویت عوامل اقتدار ملی و شناخت دشمن بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, ایجرود خبر،,

 وی با بیان اینکه آمریکا را شیطان اکبر و از دشمنان اصلی ملت ایران است، افزود: عناصر چهار گانه اقتدار کشور عبارت است از ایمان معرفت دینی و قدرت علمی و اقتصاد مقاومتی و حفظ عزت ملی و هر اقدام و فعالیتی که یکی از این عناصر چهار گانه را تقویت کند در واقع به اقتدار کشور کمک کرده و هر اقدامی که که این عناصر را تضعیف کند در واقع به ضرر کشور و اقتدار آن خواهد بود.

,

امام جمعه ایجرود با اشاره به اینکه آمریکا به صراحت خیانت کاری و دروغ گویی خود را نشان داد، تصریح کرد: این نقض و بدعهدی دشمن نشان داد که قابل اعتماد نیست.

,

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه وزیر امور خارجه به اصطلاح خوش اخلاق آمریکا در نامه خدا حافظی خود را به دولت بعدی توصیه می کند تا می توانید به ایران سخت بگیرید و تحریم ها را حفظ کنید چرا که  با سخت گیری می توان از ایران امتیاز گرفت، تصریح کرد: آیا این دشمن نیست.

,

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره به اینکه حمله به سپاه و بسیج و شورای نگهبان و قوه قضائیه از سوی دشمن نشان از اهداف آنها دارد و در رابطه به سران قوا نیز اشاره کردند باید حواسشان جمع باشد اختلافات سران قوا به هیچ عنوان به مصلحت کشور نیست، عنوان کرد: بی شک برای دوستداران و دلسوزان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران این مسئله  نگران کننده و برای دشمنان مایه مسرت و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

,

وی با بیان اینکه بیست و ششم دی ماه سالروز انتصاب حضرت آیت الله امام خامنه ای به امامت جمعه تهران از سوی امام خمینی (ره)، ادامه داد: این انتصاب در آن دوران برای روشنگری و بصیرت افزایی برای ملت بسیار به جا بوده و به مدت 10 سال مقام معظم رهبری (مدظلعه العالی ) در سنگر امامت جمعه بعنوان خطیب نماز جمعه محور وحدت و اتحاد بودند.

,

حجت السلام مقدمی با اشاره به اینکه  بیست و ششم دی روز فرار شاه و شکست پایه های ظلم و استبداد و روز نتیجه گیری اتحاد ملت در آن روزها است، افزود: عاقبت غفلت از خدا و توجه به قدرت های تو خالی رسوایی است.

,

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه بیست و هفتم دی سالروز شهادت روحانی مبارز حجت الاسلام نواب صفوی و یاران همرزم وی است، ادامه داد: نتیجه مبارزه آن ها زنده شدن اسلام بود.

,

وی با تاکید بر اینکه بیست و نهم دی ماه بعنوان روز غزه مطرح شده است،گفت: عملیات شهادت طلبانه یک جوان از نوار غزه فلسطین و ملتی که شهادت را سعادت خودمی داند برای احقاق حق خود قطعا پروردگارمتعال نیز همراه و یاری گر آنان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه