اخبار داغ

نماینده مردم فومن در مجلس:

راه برون رفت از معضل بیکاری اهتمام مسئولین به تولید است/پرداختن به گردشگری راه میانبر برای اشتغال پایدار

راه برون رفت از معضل بیکاری اهتمام مسئولین به تولید است/پرداختن به گردشگری راه میانبر برای اشتغال پایدار
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی اهتمام ورزیدن مسئولین به بخش تولید را از راه های برون رفت گیلان از بیکاری برشمرد و گفت: پرداختن به گردشگری راه میانبر برای اشتغال پایدار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با تاکید بر اینکه مسئولین ما باید دغدغه هایشان رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان باشد، اظهار داشت: راه حل برون رفت از معضل بیکاری در گیلان شناختن استعدادها و پتانسیل ها و اهتمام ورزیدن همه مسئولین به امر تولید است به نحوی که دغدغه های مسئولین ایجاد اشتغال برای جوان ها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت جهادی در حوزه کارآفرینی و اشتغال افزود: البته در بخشی مسئولین تلاش کرده اند و در برخی از مواقع به تعبیر مقام معظم رهبری یک جهاد را می طلبد.

,

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به پایبندی در عمل مسئولین و دست اندرکاران کار تاکید داشت و گفت: امسال سال اقدام و عمل بود و همه باید پای کار باشیم و شروع به کار کنیم.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که پرداختن به چه موردی می تواند گیلان را در دستیابی به اشتغال پایدار سوق دهد، اظهار کرد: گیلان با توجه به استعدادهایی که در بخش کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری دارد راه میانبر برای دستیابی به نتیجه مطلوب در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی برای هم استانی هایمان است.

,

حجت السلام افتخاری به لزوم شناسایی و معرفی مناطق گردشگری به گردشگران و توریسم خارجی اشاره کرد و افزود: ما مناطق بکری در گیلان داریم اما هنوز شناخته شده نیستند که باید برای شناسایی این مناطق با امکاناتی که در همان مناطق ایجاد می کنیم اشتغال و روح امید را برای جوانان پدید آوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه