اخبار داغ

امام جمعه شازند:

مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند/رفع مشکلات به وعده‌های انتخاباتی خلاصه نشود

مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند/رفع مشکلات به وعده‌های انتخاباتی خلاصه نشود
امام جمعه شازند گفت: مردم در قدردانی از آیت الله رفسنجانی و در تشییع جنازه، سنگ تمام گذاشته و با بصیرت تمام به میدان آمدند و نشان دادند که هر کس به این نظام خدمت کند قطعا مورد حمایت مردم و نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به ارتحال ناگهانی آیت‌الله رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از چهره‌های شاخص و باسابقه بسیار درخشان، برای نظام بودند که دوران ستمشاهی بعد از جریان سال ۴۲ به تعبیر امام جزو هدایتگران حرکت امام در غیاب ایشان بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

وی افزود: آقای هاشمی بعد از انقلاب در کنار امام(ره) مسوولیت‌هایی مانند ریاست مجلس، جانشینی فرمانده کل قوا در دفاع مقدس و عضویت در شورای عالی دفاع را داشتند  و فعالیت‌های دفاعی ایشان و حضورشان در طراحی‌ها و عملیات‌ها نشانگر همراهی و همپایی با امام بوده و بعد از امام تا امروز همراهی و همپایی با مقام معظم رهبری داشتند.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

امام جمعه شازند با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی جزو چهره‌هایی بودند که برای نظام خدمات ارزشمندی انجام دادند و تلاش‌های ایشان در تاریخ انقلاب ثبت است تصریح کرد: آیت الله رفسنجانی، مردی با اخلاص، صبور، با استقامت، شجاع و قاطع بود.

,

موسوی بیان کرد: انصافاً مردم نیز در قدردانی از وی و در تشییع پیکر وی، سنگ تمام گذاشته و با بصیرت تمام به میدان آمدند و نشان دادند که هر کس به این نظام خدمت کند قطعا مورد حمایت مردم و نظام است. غیر اینصورت هم از نظر خدا و هم از نظر مردم مطرود است و این برای سایر مسئولان درس است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسئولان تنها به سخرانی قناعت نکنند و به فکر جامه عمل پوشاندن به گفته‌های خود باشند؛ به مناطق مختلف سر بزنند و از نحوه اجرایی شدن امورات و عدالت با خبر شوند.

,

امام جمعه شازند اظهار کرد: مسئولان به کارخانجات و صنایع مناطق مختلف سر بزنند و از میزان رضایت مردم پرس و جو کنند. این حضور مسئولان در بین مردم تنها به مواقع انتخابات محدود نشود که البته مردم هم باید بصیر بوده و در انتخاب خود مواظیت لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه