اخبار داغ

امام جمعه آشتیان تأکید کرد:

حفظ عزت ملت ایران در متن قراردادهای بین‌المللی/خناسان، نتوانستند بین هاشمی و رهبری اختلاف ایجاد کنند

حفظ عزت ملت ایران در متن قراردادهای بین‌المللی/خناسان، نتوانستند بین هاشمی و رهبری اختلاف ایجاد کنند
امام جمعه آشتیان با تاکید بر ضورت برخورد مسئولین با بدعهدی آمریکا، گفت: مسئولین باید نه تنها در برجام بلکه در تمام قردادها سه اصل عزت، حکمت و مصلحت را با شجاعت کامل اجرا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری امام جمعه آشتیان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی شخصیت کم نظیر و استثنایی داشت. تعابیر حکیمانه رهبری نشانگر جایگاه و نقش موثر و تلاشهای خستگی ناپذیر وی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

 

,

وی اضافه کرد: حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در دوران قبل از انقلاب و پس از آن خدمات شایسته ای به کشور و انقلاب، از جمله نقش آفرینی در دوران دفاع مقدس و فرماندهی جنگ، روحیه استکبار ستیزی، مخالفت با بنی صدر، حمایت همیشگی از حزب الله و مقاومت، ریاست مجلس و خبرگان رهبری داشت که شایسته قدردانی است.

,

خطیب جمعه آشتیان وجود اختلاف نظر در امور را نشان از پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اختلاف نظرها و اجتهادهای متفاوت وجود داشته که بعضی از خناسان می خواستند از آن بهره برداری کنند و میان او و رهبری اختلاف ایجاد کنند که خوشبختانه این توطئه عملی نشد.

,

بدعهدی همیشه شگرد آمریکایی‌ها بوده است

,

وی ادامه داد: نباید گذاشت گروهی خناس پشت سر اسم هاشمی مخفی شوند و به نظام و رهبری ضربه بزنند. آیت الله هاشمی فدایی انقلاب بود و تمام عمرش را در دفاع از انقلاب و نظام و رهبری صَرف کرد.

,

نیشابوری در ادامه با اشاره به تأکیدات مکرر مسئولان ایرانی در موضوع نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها اظهار کرد: شگرد آمریکائی ها همواره این بوده است که از نقض های جزئی شروع می کنند و زمانی که طرف مقابل از خود عکس العمل نشان نداد قدم دوم را محکم‌تر بر می‌دارند و نقض های بزگتر انجام می دهند.

,

وی اضافه کرد: مسئولین ما باید در این زمینه هوشیاری کامل داشته باشند و نه تنها در برجام بلکه در تمام قردادها باید سه اصل عزت، حکمت و مصلحت را با شجاعت کامل اجرا کنند.

,

امام جمعه آشتیان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار مهم‌ترین اهداف امروز کشور را داشتن دستگاه امنیتی قوی، دستگاه نظامی مقتدر و مردمی، روحانیت آگاه به زمان و حاضر در صحنه، قوه قضائیه مقتدر و دولت با برنامه و شجاع دانسته که باید همه دستگاه‌ها برای تحقق آن تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه