اخبار داغ

امام جمعه محلات؛

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از استوانه های انقلاب بود/اعتماد به آمریکا اشتباه است

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از استوانه های انقلاب بود/اعتماد به آمریکا اشتباه است
امام جمعه محلات گفت: اعتماد به آمریکا بدون دریافت ضمانت‌های اجرایی امری اشتباه بود و اعضای تیم مذاکره ایران و همچنین طرف‌های خارجی مذاکره بایستی ضمانت‌های اجرایی لازم را از آمریکا می‌گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح محلات، حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات در خطبه‌های این هفته نمازجمعه محلات با اشاره به ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسزایی در تحقق و تثبیت انقلاب داشت و تلاش‌های ایشان در کنار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و دیگر مجاهدان باعث شد انقلاب اسلامی و نظام اسلامی شکل بگیرد. ایشان یکی از استوانه‌های تحقق انقلاب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح محلات, صبح محلات,

وی ادامه داد: تصویب قانون اساسی و اصل ولایت فقیه در قانون اساسی و مقابله با تنش‌های لیبرال‌ها در ابتدای انقلاب، انتصاب آیت الله خامنه‌ای به جانشینی امام راحل و همچنین تصویب و بررسی سیاست‌های کلی نظام در مجمع تشخیص مصلحت نظام بخشی از اقدامات و تلاش‌های موثر و ماندگار آیت الله هاشمی در دوران انقلاب است.

,

ربانی با اشاره به بخشی از پیام رهبری در خصوص ارتحال آیت الله هاشمی گفت: در اصول و آرمانهای انقلاب هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و تمامی اختلافات بر سر روش رسیدن و تحقق آرمانها است؛ اما عده‌ای در تلاش هستند با سوء استفاده از این اختلاف سلیقه‌ها یک فضای دو قطبی در جامعه ایجاد کنند.

,

امام جمعه محلات با اشاره به سوء استفاده دشمنان اسلام و انقلاب از این اختلافات، اظهار کرد: همه باید بدانند همین اختلافات نقطه نفوذ دشمنان است و اگر چه عده‌ای نادان داخلی با دامن زدن به اختلافات راه نفوذ دشمن را باز می‌کنند. در حالیکه با شرایط کنونی جامعه و کشور برای پیشرفت نیازمند همدلی و انسجام است.

,

 

,

اعتماد به آمریکا و عدم دریافت ضمانت‌های اجرایی برجام اقدامی اشتباه بود

, اعتماد به آمریکا و عدم دریافت ضمانت‌های اجرایی برجام اقدامی اشتباه بود, اعتماد به آمریکا و عدم دریافت ضمانت‌های اجرایی برجام اقدامی اشتباه بود, اعتماد به آمریکا و عدم دریافت ضمانت‌های اجرایی برجام اقدامی اشتباه بود,

ربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه کمسیون نظارت بر برجام بیان کرد: پس از تصویب قانون تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله آمریکا علیه ایران، که تمامی مقامات کشوری آن را نقض برجام دانستند کمسیون برجام با درخواست وزارت امور خارجه تشکیل جلسه داد که در آن شرحی از بدعهدی‌های آمریکا در برجام ارائه شد.

,

وی با اشاره به جدی قلمداد کردن نگرانی‌های ایران در جلسه کمسیون برجام گفت: این اقدام طرف‌های مذاکره کننده ایران کافی نیست. اعضای تیم مذاکره ایران و همچنین طرف‌های خارجی مذاکره بایستی ضمانت‌های اجرایی لازم را از آمریکا می‌گرفتند.

,

امام جمعه محلات، اعتماد به آمریکا بدون دریافت ضمانت‌های اجرایی را اشتباه دانست و بیان کرد: دستور رئیس جمهور برای برنامه‌ریزی طراحی و استفاده از پیشرانه‌های هسته‌ای در صنایع دریایی اقدامی عملی در راه مقابله با اقدامات آمریکا در نقض برجام بود که زمینه ساز عزت ملی نیز خواهد شد.

,

 

,

دشمنان در جنگ نرم به دنبال تضعیف ایمان جوانان هستند

, دشمنان در جنگ نرم به دنبال تضعیف ایمان جوانان هستند, دشمنان در جنگ نرم به دنبال تضعیف ایمان جوانان هستند, دشمنان در جنگ نرم به دنبال تضعیف ایمان جوانان هستند,

ربانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایمان و معرفت دینی جوانان، قدرت علمی، مقاوم سازی اقتصاد و حفظ عزت ملی چهار عامل اقتدار نظام و جمهوری اسلامی است.

,

وی ادامه داد: دشمنان در جنگ نرم به دنبال تضعیف ایمان جوانان هستند و این ضعف ایمان و معرفت آینده کشور را تهدید خواهد کرد.

,

امام جمعه محلات در خاتمه خاطرنشان کرد: اختلافات درونی و عدم شناخت دشمنان داخلی و خارجی نباید زمینه ساز عدم توجه به مصالح کشور، نظام و اقتدار کشور شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه