اخبار داغ

مسئول اکران مردمی فیلم یتیم‌خانه ایران در قم:

"فیلم یتیم‌خانه ایران" در کوه خضر نبی اکران می‌شود

"فیلم یتیم‌خانه ایران" در کوه خضر نبی اکران می‌شود
مسئول اکران مردمی فیلم یتیم‌خانه ایران در قم گفت: فیلم یتیم‌خانه ایران در 5 سانس مجزا روز جمعه در کوه خضر نبی و در جوار شهدای گمنام برای عموم به اکران درمی‌آید که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دو سانس صبح و سه سانس نیز بعدازظهر و شب پخش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسعود سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار قم فردا،، با اشاره به اکران فیلم یتیم‌خانه ایران اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده فیلم یتیم‌خانه ایران به‌صورت مردمی در استان قم اکران می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

 

,

وی افزود: فیلم یتیم‌خانه ایران باهدف آشنایی ملت ایران با جنایات انگلیس و همچنین حمایت از آثار فاخر سینمایی در 5 سانس مجزا و به‌صورت ویژه در کوه خضر نبی اکران می‌شود.

,

 

,

مسئول اکران مردمی فیلم یتیم خانه ایران با اشاره به لزوم حمایت از آثار انقلابی و دینی بیان کرد: در اکران‌های گذشته فیلم بادیگارد و هنگامه به‌صورت مردمی پخش شد و با توجه به استقبال صورت گرفته قرار شد فیلم یتیم‌خانه ایران نیز به اکران عموم دربیاید.

,

 

,

سلیمی گفت: کوه خضر نبی با محوریت مزار شهدای گمنام به مرکز فرهنگی برای مردم تبدیل‌شده است و در طول سال ایستگاه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌هایی با محوریت شهدا در این مکان برگزارشده که مورد استقبال قرارگرفته است، اکران فیلم یتیم‌خانه ایران در این مکان رنگ و بوی دیگری به این فیلم با محتوا و غنی می‌بخشد.

,

 

,

وی بیان کرد: فیلم یتیم‌خانه ایران به همت حوه مقاومت بسیج شهید بهشتی در 5 سانس مجزا روز جمعه برای عموم به اکران درمی‌آید که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دو سانس صبح و سه سانس نیز بعدازظهر و شب پخش می‌شود.

,

 

,

مسئول اکران مردمی فیلم یتیم خانه ایران با اشاره به استقبال صورت گرفته ازاین فیلم افزود: پیش‌ازاین قرار بود در 4 سانس فیلم یتیم خانه ایران اکران شود اما با توجه به استقبال مردم یک سانس ویژه هم به آن اضافه‌شده و تلاش می‌کنیم که هفته آینده نیز اکران داشته باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه