اخبار داغ

آیت الله اعرافی :

حضورجوانان در تشییع آتی الله رفسنجانی نشان دهنده وحدت ملت ایران است

حضورجوانان در تشییع آتی الله رفسنجانی نشان دهنده وحدت ملت ایران است
امام جمعه قم گفت: پیام رهبرمعظم انقلاب و حضور جوانان حزب اللهی در مراسم تشییع هاشمی رفسنجانی نشان دهنده وحدت و ولایت محوری ملت ایران و همچنین امنیت پایدار در جمهوری اسلامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: قیامت در معادلات کلان بشری به انسان ها نزدیک است و انسان ها این موضوع را باید بدانند قیامت انسان را بر صراط نشانده است و هرگز نباید فاصله ای بین خود و قیامت قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

 وی افزود: بالا رفتن سن ازدواج و افزایش طلاق یکی از معضلاتی است که در کشور وجود دارد و مسئولان در این زمینه وظیفه دارند اقدامات و راهکار اساسی بیندشیند.

,

مدیر حوزه های علمیه عنوان کرد: فقدان یار امام خمینی و همسنگر مقام معظم رهبری را تسلیت می گوییم و یاد وی که دارای خدمات به کشور بود را گرامی می داریم.

,

اعرافی بیان داشت: کشورمان شخصیتی را از دست داد که در زمینه مبارزات و در مدیریت کلان کشور سابقه های زیادی داشت.

,

وی ابراز داشت: هاشمی رفسنجانی در طول زندگی خود در کنار امام خمینی بود و عشق و علاقه به رهبری را صیانت کرد و خدمات شایانی داشت.

,

امام جمعه قم افزود: هاشمی از قم و حوزه علمیه برخواست و تلاش می کرد این هویت حوزه ای را حفظ کند، ملت ایران در مراسم تشیع و تدفین قدردانی خود را نشان داد.

,

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: آن چه که در مراسم تشییع هاشمی رفسنجانی انجام شد نشان گر قدردانی مردم از خادم خود و ظرفیت بالا در نظام اسلامی بود، پیام رهبری و حضور جوانان حزب اللهی در مراسم تشییع  نشان دهنده وحدت و ولایت محوری ملت ایران و همچنین امنیت پایدار در جمهوری اسلامی بود.

,

رئیس جامعه المصطفی گفت: نقش شخصیت ها در استقرار نظام اسلامی را باید قدر بدانیم و این موضوع مورد توجه باشد، آرمان های شهدا و استمرار خط و اندیشه امام راحل توسط رهبری تبیین می شود که این موضوع راز استمرار انقلاب اسلامی است.

,

آیت الله اعرافی افزود:مسئولان باید مشکلات اقتصادی و سختی مردم را مورد توجه قرار دهند و در راستای رفع آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند و باید با گام های بزرگ تر در این زمینه وارد شوند.

,

امام جمعه قم گفت: به فضل الهی مردم شریف قم و روحانیون و طلاب و فضلا در 19 دی محضر مقام معظم رهبری مشرف شدند که از حضور همه علما و جوانان که عاشقانه در این مراسم حضور پیدا کردند تشکر می کنم، از لطف رهبری به حوزه علمیه قم تقدیرمی کنیم و باید به منویات ایشان توجه ویژه ای داشته باشیم

,

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه قانون آی اس ای نقض برجام است و اولین ناقضان برجام  دولت آمریکا است، بیان داشت: دولت آمریکا در ظاهر شعارهای قشنگ می دهد اما در عمل اینگونه نیست، مسئولان باید نسبت به نقض برجام مقاومت کنند و ملت ایران در برابر آن سکوت نمی کنند و مسئولان هم باید با تبعیت از منویات رهبری در مقابل این نقض ایستادگی کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه