اخبار داغ

حجت الاسلام کوثری :

مراسم تشییع آیت الله هاشمی نماد وحدت و انسجام ملی بود

مراسم تشییع آیت الله هاشمی نماد وحدت و انسجام ملی بود
امام جمعه شیروان با بیان اینکه پیام تشییع جنازه با شکوه آیت الله هاشمی رفسنجانی وحدت وانسجام ملی بود، گفت: این تشییع باشکوه را در حقیقت نوعی ولایت مداری و دشمن ستیزی دانست؛ و نشان داد که راه نفوذ دشمنان را بسته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ،حجت الاسلام حسین کوثری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شیروان  رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را حادثه ای سنگین و غم بار خواند وافزود:جوانان عزیز باید از این بزرگان درس مبارز ،مقاومت ،ولایت پذیری ،سخت کوشی ،نوآوری ،خطر پذیری ،همت والا و ابتکار عمل را بیاموزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی شیروان ,

وی در ادامه اظهار کرد : ملت ایران اسلامی با این حضور باشکوه در تشیع یا دیرین امام و رهبری نشان دادن که همواره قدردان انقلاب اسلامی و خادمین به ملت و رهروان رهبر عزیزهستند وتمام فرصت های تفرقه افکنانه را از دشمن با هوشیاری خواهند گرفت.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی  در بخش دیگری به  ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن از ایران اشاره کرد و گفت: فرار شاه زمینه را برای سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی ایران فراهم کرد.

,

کوثری تصریح کرد : روز 26 دی ماه سال 56یکی از روزهای خاطرهانگیز انقلاب اسلامی است که در اثر حضور مردم همه ترفندهای آمریکا و هم پیمانان آن برای حفظ قدرت سلطنت،در هم پیچیده شد و محمدرضا شاه نیز در این روز از ایران بر اثر استقامت مردم و حضور در صحنه خارج شد.

, ,

خطیب جمعه شیروان  با گرامی داشت یاد وخاطره فدائیان اسلام نواب صفوی و یارانش اظهار کرد:شهادت این مردان تاریخ انقلاب ،پایه های حکومت طاغوت راسست نمود و درس شهادت ومقاومت را به مبارزان حق وحقیقت آموختند

,

وی درپایان خاطرنشان کرد : گروه فدائیان اسلام برای حفظ اسلام و بر ضد استعمار و استکبار خالصانه مبارزه کردند.ویاد انها همیشه در تاریخ جاودانه است .

,

انتهای پیام /م الف

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه