اخبار داغ

امام جمعه بستان آباد:

عده ای دنبال سو استفاده از تشییع جنازه آیت ا… هاشمی رفسنجانی بودند/ مسئولین در حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

عده ای دنبال سو استفاده از تشییع جنازه آیت ا… هاشمی رفسنجانی بودند/ مسئولین در حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند
حجت الاسلام و المسلمین سید رضا رضوی عده ای در تشییع جنازه ایشان سعی در ایجاد تفرقه و بهره برداری سیاسی داشتند ولی حضور با شکوه مردم ولایت مدار و قدر شناس به آن ها مجال توطئه نداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار شهریار؛ حجت الاسلام والمسلمین رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ضرورت رعایت حدود الهی عمل به دستورات دینی را لازمه سعادت انسان بر شمرد و گفت: باید سعی کنیم روز به روز تقید و التزام خود را به رعایت احکام دینی بیشتر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار؛,

حجت الاسلام والمسلمین رضوی در ادامه با اشاره به رحلت ناگهانی آیت ا… هاشمی رفسنجانی این حادثه غم بار را درسی برای همه دانست و گفت: حتی اگر انسان به بالاترین مدارج در دنیا هم رسیده باشد بالاخره مرگ فرا میرسد و به دیار آخرت  می شتابد و همه ما باید توجه کنیم که توشه ای برای آن  روز فراهم کرده باشیم.

,

امام جمعه بستان آباد گفت: خدمات آیت ا… هاشمی رفسنجانی نسبت به انقلاب بی نظیر است و ایشان در تمام طول عمر خود همواره  وفادار به انقلاب بوده است.

,

وی افزود: عده ای در تشییع جنازه ایشان سعی در ایجاد تفرقه و بهره برداری سیاسی داشتند ولی حضور با شکوه مردم ولایت مدار و  قدر شناس به آن ها مجال توطئه نداد.

,

حجت الاسلام و المسلمین رضوی افزود: این تحرکات نشان می دهد دشمن همواره در تلاش است تا از هر فرصتی در کشور فتنه ای بیافریند.

,

امام جمعه بستان آباد در ادامه ضمن تقدیر از زحمات مسئولین شهرستان از آن ها خواست در راه حل مشکلات مردم تلاش خود را بیشتر کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه