اخبار داغ

امام جمعه شلمزار:

دشمنان مترصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب/هزینه های میلیونی مراسمات عزا و شادی باید حذف شود

دشمنان مترصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب/هزینه های میلیونی مراسمات عزا و شادی باید حذف شود
مام جمعه شلمزار در خطبه های نماز جمعه مرکز شهرستان کیار اهمیت شناخت دشمن، شناخت اهداف دشمن و اقدام عملی و به جا در برابر اقدامات دشمن را متذکر شد
[

گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار، حجت الاسلام عباسعلی سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه مرکز شهرستان کیار ضمت دعوت خود و همه ی حاضران به رعایت تقوای الهی خواستار توجه واقعی و بیش از پیش به امور دینی و الهی و معنوی شد.
وی بی توجهی به امور معنوی را عامل اصلی سقوط انسان ها و از بین رفتن انسانیت دانست.

شر دشمن زمانی از بین می رود که دشمن یا اصلاح شود یا ناامید
خطیب جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه شهر شلمزار با اشاره به مهمترین مناسبت های پیش رو و اشاره به اهمیت هر مناسبت در خصوص لزوم شناخت دشمن و مبارزه با دشمنان مطالبی را ایراد نمود.
وی گفت: روز ۲۴ دی ۱۳۵۸ مقام معظم رهبری از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی به امامت جمعه تهران منصوب شدند در حکم انتصاب مقام معظم رهبری از سوی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه  آمده است: شما را که به حسن سابقه موصوف و در علم و عمل شایسته هستید به امامت جمعه تهران منصوب می‌کنم.

امام جمعه شلمزار در ادامه به روز  26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: قیام تاریخی مردم قم در سال 1356 و تداوم آن در شهرهای دیگر کشور تا آن جا ادامه یافت که در 26دی 1357محمدرضا پهلوی جایی در بین مردم نداشته باشد و مجبور به فرار از کشور شود و عنان امور را به دست بختیار بسپارد که به لطف الهی بختیار هم نتوانست دولت کفر و ظلم را باقی نگه دارد و سلسله شاهنشاهی در ادامه نابود شد.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند:" مردم قم دشمن را شناختند و به موقع آنچه را باید انجام می دادند انجام دادند."
امام جمعه شلمزار افزود: اقدام به موقع بهترین کارهاست و چه بسا در واقعه کربلا اگر مردم می فهمیدند که چه موقع چه کاری را باید انجام دهند جنایات علیه خاندان رسول الله به وقوع نمی پیوست اما متاسفانه اقدام به موقع صورت نگرفت و برخی مثل حر حین معرکه و برخی مثل سلیمان صرد بعد از واقعه به جمع یاران امام پیوستند.
حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب بود اما برخی اختلاف نظر ها باعث شده بود برخی به این فکر بیافتند که ار این اختلاف نظرات آقای هاشمی و مقامام معظم رهبری جهت تضعیف نظام استفاده کنند که بحمدالله با درایت مقام معظم رهبری توطئه ها خنثی شد.
امام جمعه شلمزار در خاتمه با انتقاد شدید از برخی رسوم و رسومات اشتباه در شهرستان که باعث ایجاد مشکلات فراوان برای مردم شده است انتقاد کرد و گفت: کجای دین کجای شریعت کجای قرآن آمده است که برای مراسم عزای یک فرد باید میلیومن ها تومان هزینه نواختن نی شود یا برای عروسی ها خرج های آنچنانی شود؟
وی گفت: در روز قیامت از هر انسان 4سوال اساسی پرسیده میشود و وای به حال کسی که نتواند پاسخی درست بدهد.
- عمرت را در چه راهی صرف کردی؟
- جوانی ات را در چه راهی صرف کردی؟
- مالت را از چه راهی بدست آوردی
- مالت را در چه راهی صرف کردی؟
وی از صاحبان مال و نفوذ و تریبون و امکانات در شهرسان کیار خواست در راستای مبارزه با این پذیذه عزم خود را جزم کنند و همه با هم اقدامی قاطع و البته هماهنگ انجام دهند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار,
,
,
, شر دشمن زمانی از بین می رود که دشمن یا اصلاح شود یا ناامید,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه