اخبار داغ

امام جمعه فرمهین:

سفره های مردم در پسابرجام کوچکتر شده است/ مسئولان با ارائه آمار نادرست اعتماد مردم را خدشه‌دار نکنند

سفره های مردم در پسابرجام کوچکتر شده است/ مسئولان با ارائه آمار نادرست اعتماد مردم را خدشه‌دار نکنند
امام جمعه فرمهین با اشاره به اینکه برخی، خرید هواپیما از کشورهای غربی را دستاوردی بزرگ از برجام اعلام می کنند، گفت: چگونه است که با افتخار کنار ایرباس عکس می گیرند و آن را میوه برجام میدانند ولی از سویی دیگر گشایش در معیشت مردم در پسا برجام ایجاد نشده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام محمد مهدی فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین درخطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به گناه دروغ گفت: دروغ از بدترین معایب، زشت ترین گناهان و منشأ بسیاری از مفاسد است،  در روایتی از معصوم گناهان بزرگی چون دزدی ذکر شده که ممکن است مومن در حالتی دچار آن شود و توبه کند، اما دروغ با مسلمانی قابل جمع نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر, فراهان خبر,

وی اظهار کرد: باعث تأسف است آمارهایی که برخی مسئولین در هر زمینه ای می دهند صحیح نیست که این موضوع به این معناست که یا معیارها توسط دولت ها متفاوت است یا بی دقتی می شود.

,

وی افزود: این آمارهای غلط سبب شده که به اطلاعات درست دسترسی نداشته باشیم و بر این اساس برنامه ریزی‌ها هم درست انجام نمی شود.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: مسئولان بدانند که ارائه آمار غلط خلاف شرع است و اگر نتوانسته اند کاری را به درستی انجام دهند، صادقانه با مردم صحبت کنند و بگویند که در این زمینه توان کار کافی نداشته اند. دادن اطلاعات دروغ و نادرست به مردم نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه حس بی اعتمادی را نیز در میان آنها به وجود می آورد.

,

جدال میان قوا؛ موجب خوشحالی دشمنان انقلاب

, جدال میان قوا؛ موجب خوشحالی دشمنان انقلاب, جدال میان قوا؛ موجب خوشحالی دشمنان انقلاب,

امام جمعه فرمهین با بیان اینکه ارائه آمار غلط بلای بزرگی است که به جان برخی مسئولان ما افتاده است، گفت: مسئولان باید مقید باشند که مسایل شرعی را در گفتمان و رفتارهای خود رعایت کرده و آن را نصب العین خود سازند تا بدین وسیله کمتر دچار انحراف و غلط در کارهای خود شوند.

,

وی افزود: جدال لفظى میان قوا؛ سبب رنجش مردم و نیروهاى دلسوز نظام و در مقابل موجب استقبال و خوشحالى ضدانقلاب شده است، بى‌شک این ضعف براى دوستداران و دلسوزان داخلى و خارجى جمهورى اسلامى نگران‌کننده و براى دشمنان آن، مایه مسرت و امیدبخش است. در حالى‌که کشور در منطقه و سطح جهان با دشمنى‌هاى پیچیده و متعددى روبه‌روست، شکاف و اختلاف داخلى در هر سطح و به هر بهانه‌اى، چیزى جز ریختن آب به آسیاب دشمن نیست.

,

وی اظهار کرد: مسئولان الگو برای مردم هستند، ارایه آمار و ارقام نادرست از سوی مسئولان و اختلافات مسئولان سبب رواج یافتن اختلافات است و این موضوع ضربه به نظام جمهوری اسلامی است.

,

فیض کرمیان گفت: رهبر معظم انقلاب بزرگترین نعمت برای انقلاب اسلامی هستند و همیشه زودتر از همگان خدعه های دشمن را می شناسد و آنها را خنثی می کند.

,

امام جمعه فرمهین افزود: پیام مقام معظم رهبری به مناسبت رحلت رئیس مجمع مصلحت نظام، تمام توطئه‌های بدخواهان و فرصت‌طلبان که درصدد هستند از هر فرصتی به نفع خود سو استفاده کنند را خنثی کرد.

,

وی گفت: مسئولان نظام هم باید برای اقتدار ملی نظام تلاش کنند، خدعه ها رابشناسند، دشمن در برخی از ارگان ها نفوذ کرده است، باید دشمن شناسی در اولویت کار قرار بگیرد.

,

فیض کرمیان با اشاره به اینکه ما نباید از مواضع خود در مقابل دشمنان کوتاه بیاییم، ادامه داد: اینکه دشمن بیان می کند تمام دستاوردهای خود را در برجام بدون شلیک یک گلوله بدست آورده، رنگ خطری برای نظام جمهوری اسلامی است.

,

امام جمعه فرمهین با بیان اینکه برجام تاکنون هیچ گشایشی برای مردم نداشته است، گفت: اینکه برخی هنوز بیان می کنند که برجام سبب رفع تحریم ها شد؛ ادعایی بیش نیست، در پسا برجام، سفره های مردم کوچکتر شده و مردم آثاری از رفع تحریم ها ندیدند.

,

وی با بیان اینکه برخی، خرید هواپیما از کشورهای غربی را دستاوردی بزرگ از برجام اعلام می کنند، اظهار کرد: مگر قرار نبود برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، درخت برجام میوه های سیب و گلابی بدهد؟ پس چه شد؟ چگونه است که با افتخار کنار ایرباس عکس می گیرند و آن را میوه برجام میدانند ولی از سویی دیگر گشایش در معیشت مردم در پسا برجام ایجاد نشده است!

, خرید هواپیما از کشورهای غربی را دستاوردی بزرگ از برجام اعلام می کنند،, مگر قرار نبود برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، درخت برجام میوه های سیب و گلابی بدهد؟ پس چه شد؟ چگونه است که با افتخار کنار ایرباس عکس می گیرند و آن را میوه برجام میدانند ولی از سویی دیگر گشایش در معیشت مردم در پسا برجام ایجاد نشده است! ,

فیض کرمیان خاطر نشان کرد: با اشاره به آیه«کل نفس ذائقه الموت» گفت: همه ما روزی باید این دنیا فانی را وداع گفته و رهسپار آخرت شویم، در نهایت این پست و مقام را باید گذاشته و با توشه اعمالمان راهی دادگاه عدل الهی شویم، اینکه در دوران مسئولیتمان چقدر رضایت خدا و مردم هدف کار قرار گرفته است. اینکه از فرصت ها و سرمایه هایی در تحت نظرمان پدید می آمدند چگونه استفاده کردیم، همه و همه مورد پرسش قرار می گیرد.

, «کل نفس ذائقه الموت» گفت: همه ما روزی باید این دنیا فانی را وداع گفته و رهسپار آخرت شویم، در نهایت این پست و مقام را باید گذاشته و با توشه اعمالمان راهی دادگاه عدل الهی شویم، اینکه در دوران مسئولیتمان چقدر رضایت خدا و مردم هدف کار قرار گرفته است. اینکه از فرصت ها و سرمایه هایی در تحت نظرمان پدید می آمدند چگونه استفاده کردیم، همه و همه مورد پرسش قرار می گیرد.,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه