اخبار داغ

امام جمعه دلیجان:

هاشمی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و نهضت ایران است

هاشمی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و نهضت ایران است
امام جمعه دلیجان با بیان اینکه هاشمی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه این شخصیت در واقعه قدرشناسی از زحمات این شخصیت بزرگ بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلیجان به ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: شخصیت هاشمی رفسنجانی یک شخصیت ویژه و ممتاز است و این موضوع هم بر می گردد به برخی از خصوصیت‌های شخصی و خدماتی که قبل و بعد از انقلاب انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان،,

کرامتی افزود: هاشمی رفسنجانی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و نهضت ایران است. تا جایی که نقش موثری را در مبارزات قبل از انقلاب داشته اند.

,

وی ادامه داد: این شخصیت نقش موثری را در سیاستگذاری کشور داشتند و در دوران جنگ تحمیلی نیز به عنوان یکی از فرماندهان فعالیت داشتند.

,

امام جمعه دلیجان بیان کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع جنازه این شخصیت در واقعه قدرشناسی از زحمات این شخصیت بزرگ بود. البته این حضور بدین معنی نیست که این شخصیت مخالفانی در دوران فعالیت خود نداشته است.

,

وی حضور در مراسم تشییع جنازه را از دستورات دینی، اخلاقی عنوان کرد و افزود: مردم ایران که در مکتب اسلام تربیت شده اند از تمام جناح ها موافق و مخالف هاشمی رفسنجانی، در مراسم تشییع شرکت و از مقامش تجلیل کردند.

,

امام جمعه دلیجان با بیان اینکه موضوع تجلیل و تحلیل از شخصیت‌ها با هم متفاوت است، بیان کرد: برای تحلیل یک شخصیت باید تمام نکات و ابعاد زندگی آن شخصیت مدنظر قرار گیرد و در این صورت در برابر آن شخصیت قضاوت صورت بگیرد؛ اگر این اتفاق نیفتد اتفاق ناقصی خواهد بود.

,

کرامتی اضافه کرد: این موضوع منافاتی ندارد که افرادی که انتقاداتی موثر و جدی نسبت به هاشمی رفسنجانی داشتند  در این مراسم تشییع شرکت کردند. هر کسی که حضور منتقدین هاشمی را در تشییع بهانه قرار می‌دهد درک درستی از وظایف انسان مسلمان ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه