اخبار داغ

امام جمعه موقت شهر بن:

حکم رهبر بر تمامی حکم ها قاطع است/ما از آمریکایی هیچ خیری ندیده و نخواهیم دید

حکم رهبر بر تمامی حکم ها قاطع است/ما از آمریکایی هیچ خیری ندیده و نخواهیم دید
امام جمعه موقت شهر بن گفت : این را بدانید و باور داشته باشیدکه این دشمن خبیث هرگز بر ما رفیق نخواهد بود و در حال حاضر هم که در حال انتقال قدرت هستند، دارند وعده و وصیت هایی را انجام می دهند که ما بر ایران سخت گرفتیم، شما هم تا می توانید سخت بگیرید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام مختاری  امام جمعه موقت شهر بن در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوایی الهی گفت:در قران کریم نسبت به اخلاق مومنین آیات فراوانی اشاره شده است یکی از ایات این است که میفرماید: انسان های مومن ،مردان و  زنان مددکار و کمک کار هم دیگیر هستن در شادی و غم  دنبال تفرقه  نیستند و از احوالات هم جویا هستند.
 مومنین در مسجد هم دیگر را میبیند و از احوالات هم دیگر خبر دار می شوند.
 
وی ضمن اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام گفت : مومن باید هشت خصلت داشته باشد :
1-آدم مومن باید فاجعه های که تاکان دهند است را باید با وقار و متانت این حوادث رو رد بکند و خارج از مرز تقوا حرکت نکند.
2 -اگر بلای نازل شد به مومن صبر پیشه میکند.
3-نسب به نعمت ها و رزق و روزی که از سمت خداوند آمده است سپاسگذار و شاکر باشد.
4-آنچه را که خداوند به او داده است نسبت به آن قانع است .
5-انسان مونم اهل ظلم نیست و در پی تلافی ظلم هم نیست.
6-از درد و مشکلی که برای برادر مومنش پیش آمده است نارحت است و همش به فکر خود نیست.
7-مردم از دست انسان مومن در آرامش هستند .
8-علم رفیق و همراه انسان مومن است.

نیکی و خوبی کردن، پدر انسان مومن است .

مختاری افزود : یک بخش از ایمان انسان مومن مدارا کردن است با مردم دیگر آداب و معاشرت را رعایت بکند و نیکی و خوبی بکند

 دشمنان تلاش بر این داشتند که این دو رکن نظام را از یکدیگر جدا بکنند

وی در ابتدای خطبه دوم ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت یاردیرین امام انقلاب و رهبری،ریاست فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام؛حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری و خانواده ایشان و ملت ایران گفت: پیام نورانی مقام معظم رهبری به مناسبت در گذشت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی،نشان از بزرگی و یاری قدیمی برای  ایشان بود.
 
مختاری خاطر نشان کرد:.مرحوم آقای هاشمی نسبت به نظام انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشته بود و وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند فقدان ایشان جان کاه است این یک واقعیت است؛59 سال همراهی و رفاقت را دشمنان مخصوصا تلاش بر این داشتند که این دو رکن نظام را از یکدیگر جدا بکنند اما ابدا هیچ وقت این اتفاق رخ نداد.
 
وی افزود : اگر اختلاف نظری هم بود تنها از باب اجتهادی و فقهی بود که در آن صورت هم آقای هاشمی  می فرمودند نظر بنده این است، اما تمامی دوستان را راهنمایی میکردند که شما وظیفه داریدنظر آقا را اجرا کنید چرا که ایشان رهبر جامعه هستند.

حکم رهبر بر تمامی حکم ها قاطع است

خطیب موقت نماز جمعه با اشاره به ولایت پذیر بودن ایشان گفت : این برای ما درس دارد چرا که ولایت مداری مردم یعنی حکم رهبر بر تمامی حکم ها قاطع است؛ایشان در زندان کتاب امیر کبیر را می نویسد تا جوان ها را متوجه بکنند که باید مقابل استکبار و دیکتاتور ایستاد.کتاب فلسطین را ترجمه می کند تا به مردم و جهانیان هشدار دهد که توجه شان را نسبت به قلب اسلام یعنی مسجدالاقصی از دست ندهند و خب تمامی این ها حاکی از یک نگاه زیبا و درون صاف یک انسان را دارد.

مختاری ضمن تشکر از مردم فهیم و باشعور ایران عزیز که در مراسم تشییع آقای هاشمی نقش آفرینی کردند گفت : باید از مقام رهبری تشکر کرد که پیام ایشان بی نظیر و بی دلیل بود و موجب شور بیشتر مردم برای تشییع آقای هاشمی  شد.

وی افزود: همیشه باید همدل باشیم ،اگر چه سلیقه ها مختلف است اما هیچ اشکال ندارد،باید امت واحده مقابل دشمن باشیم و برادرانه نظر هایمان رابگوییم و کمک کنیم که به سرعت چرخ نظام اسلامی افزوده شود.


ما از آمریکایی هیچ خیری ندیده ایم  و نخواهیم دید و باید طبق این آیه، دشمنان قرآن و اسلام را مورد مرگ و لعن قرار داد.

وی با اشاره به  بد عهدی آمریکایی ها؛تصویب تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران  گفت :این تذکرات از قبل از طرف مقام معظم رهبری  داده می شد،و خیلی ها الان هم باورشان نمی شود که آمریکایی ها هنوز هم با دست خودشان به جاهلیت خودشان ادامه می دهند.

مختاری گفت :  این را بدانید و باور داشته باشیدکه این دشمن خبیث هرگز بر ما رفیق نخواهد بود و لذا خواستند با پنبه سر ببرند و کار های خودشان را انجام بدهندو در حال حاضر هم که در حال انتقال قدرت هستند، دارند وعده و وصیت هایی را انجام می دهند که ما بر ایران سخت گرفتیم، شما هم تا می توانید سخت بگیرید .
 
وی افزود : در سوره مبارکه مدثر در آیه 19 تا20 اشاره دارد که  ابوجهل مخالف سرسخت پیامبر اکرم و تیزهوش هم بود و بر پیامبر اسلام آیه نازل شد که:" این مرد فکر می کند در مقابل قرآن،مرگ بر این شخص و نیرنگ او " و دو بار این را تاکید میکند، لذا ما از آمریکایی هیچ خیری ندیده ایم  و نخواهیم دید و باید طبق این آیه، دشمنان قرآن و اسلام را مورد مرگ و لعن قرار داد.

 وی با اشاره به فرار شاه خائن گفت :26 دی ماه روز فرار شاه خائن است که شما  مرگ بر شاه گفتید و خداوند بر او مرگ و خفت و خواری را نصیب کرد.

وی در پایان افزود : ما دعا می کنیم که خداوند رهبر مان رابرای جامعه ی اسلامی حفظ کند و  مردم ولایت مدار تماما مطیع امر رهبرشان هستند و باشند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنگ خبر, :,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نیکی و خوبی کردن، پدر انسان مومن است .,
,
, :,
,
,  دشمنان تلاش بر این داشتند که این دو رکن نظام را از یکدیگر جدا بکنند,
,
, :,
,
, :,
,
,
,
, حکم رهبر بر تمامی حکم ها قاطع است,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
, ما از آمریکایی هیچ خیری ندیده ایم  و نخواهیم دید و باید طبق این آیه، دشمنان قرآن و اسلام را مورد مرگ و لعن قرار داد.,
,
, .,
,
,
,
,
,
, .,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه