اخبار داغ

امام جمعه خمین:

مراسم تشییع آیت الله هاشمی نماد وحدت و انسجام ملی بود

مراسم تشییع آیت الله هاشمی نماد وحدت و انسجام ملی بود
امام جمعه خمین گفت: تشییع جنازه حجت الاسلام هاشمی، نمادی از ولایتمداری ملت ایران را نشان داد و این را باید مدنظر داشته باشیم که همیشه رهرو و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان خمین با اشاره به ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی گفت: وی یکی از مبارزان انقلاب اسلامی و یاران امام خمینی(ره) بود که سال ها شکنجه و زندان را نیز تحمل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری خمین نیوز,

وی افزود: عضو شورای انقلاب فرهنگی، ریاست مجلس، ریاست جمهوری، قائم مقام فرماندهی در زمان جنگ را در کارنامه خود داشت و یکی از تاثیرگذارترین افراد بود.

,

حسینی ادامه داد: در ۱۴ خرداد نیز یکی از طرفداران مقام معظم رهبری بود که از ایشان برای انتخاب رهبری سرسختانه طرفداری کرد. وی در زمان امام نیز از لحاظ تفکر سیاسی در مورد مذاکرات با غرب اختلافاتی داشتند.

,

امام جمعه خمین افزود: ارتحال ایشان همه را ناراحت کرد چرا که شخصیت بزرگی برای ایران در جهان محسوب می شد.

,

حسینی تصریح کرد: متاسفانه عده ای در فضای مجازی اهانت هایی به ایشان کردند که این افراد از نیروهای حزب اللهی و مومن نبودند بلکه افرادی بودند که در تشییع جنازه وی نیز شعار می دادند.

,

وی افزود: تشییع جنازه ایشان، مراسم عظیمی بود و این موضوع به خاطر خدمات وی و پیام کوتاه و جامع مقام معظم رهبری بود. مراسم تشییع پیکر وی نمادی از ولایتمداری ملت ایران را نشان داد و این را باید مدنظر داشته باشیم که همیشه رهرو و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

,

سکوت مجامع بین‌الملل در مقابل جنایات یمن محکوم است

, سکوت مجامع بین‌الملل در مقابل جنایات یمن محکوم است, سکوت مجامع بین‌الملل در مقابل جنایات یمن محکوم است,

حسینی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به توصیه «جان کری» به دولت آمریکا اشاره و بیان کرد: «جان کری» توصیه کرده که ایران را باید با تضیعف صنایع موشکی، از لحاظ خقوق بشر و دخالت ایران در کشورهای عربی تحت فشار قرار داد اما باید این را بدانند که ملت ایران زیر بار چنین حرف های بیهوده‌ای نمی رود.

,

وی همچنین به جنایت های آمریکا در یمن اشاره و بیان کرد: بمباران مردم یمن همچنان ادامه دارد اما گویا سازمان حقوق بشر کر و لال و کور است.

,

حسینی به معضل اعتیاد اشاره و تصریح کرد: اعتیاد باعث طلاق، سرقت و دیگر آسیب های اجتماعی شده و ضررهای زیادی را نیز به خود فرد وارد کرده است که باید مسئولین، خیرین و دستگاه های فرهنگی در این مورد کاری انجام دهند و خانواده های معتادین نیز همکاری کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه