اخبار داغ

اوایل اسفند ماه سریال کلید می‌خورد؛

سعید آقاخانی بازیگر جدید «پایتخت5» می‌شود

سعید آقاخانی بازیگر جدید «پایتخت5» می‌شود
در فصل جدید با همراهی و پشتیبانی سازمان فرهنگی-هنری اوج بر آن هستیم، مجدداً سریال«پایتخت» را جذاب و مورد پسند مخاطب تولید کنیم. به هر حال این مجموعه در سالهای اخیر توقع بینندگان تلویزیون را بالا برده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «پایتخت5» ویژه ماه رمضان سال 96 تولید خواهد شد.فصل پنجم «پایتخت» با مشارکت سازمان فرهنگی هنری اوج اوایل اسفند ماه (یکم تا  15 اسفند) کلید خواهد خورد.الهام غفوری تهیه کننده سریال در این باره به بانی فیلم گفت: قرارداد اکثر بازیگران اصلی سریال بسته شده و سعید آقاخانی و بهرام افشاری نیز برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی سریال با قصه‌ای جدید به ما اضافه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 سعید آقاخانی بازیگر جدید «پایتخت5» می‌شود.
 
,
 سعید آقاخانی بازیگر جدید «پایتخت5» می‌شود.
, سعید آقاخانی بازیگر جدید «پایتخت5» می‌شود.,
 
,

غفوری افزود: این روزها در حال اخذ مجوزهای تولید این سریال هستیم و با یک پیش تولید قوی به دنبال سرعت بخشیدن به روند تولید در زمان تصویربرداری هستیم.تهیه کننده سریال «پایتخت» ادامه داد: فصل پنجم «پایتخت» فضای خاص و متفاوتی نسبت به چند فصل قبلی دارد و بدیهی است کار ما در پیش تولید سخت‌تر از همیشه باشد. محسن تنابنده مشغول سیناپس اولیه و نگارش سریال است و بزودی عوامل پشت دوربین نیز مشخص و با عقد قرارداد به ما اضافه خواهند شد.

,
سعید آقاخانی بازیگر جدید «پایتخت5» می‌شود.
 
,
سعید آقاخانی بازیگر جدید «پایتخت5» می‌شود.
, سعید آقاخانی بازیگر جدید «پایتخت5» می‌شود.,
 
,

غفوری ادامه داد: در فصل جدید با همراهی و پشتیبانی سازمان فرهنگی-هنری اوج بر آن هستیم، مجدداً سریال«پایتخت» را جذاب و مورد پسند مخاطب تولید کنیم. به هر حال این مجموعه در سالهای اخیر توقع بینندگان تلویزیون را بالا برده و بدیهی است که تیم تهیه و تولید، سیروس مقدم(کارگردان) و محسن تنابنده(طراح و نویسنده سریال) با وسواس و توجه ویژه‌ای روی جز به جز سریال به دنبال خلق یک سریال ماندگار دیگر برای تلویزیون باشیم.الهام غفوری در پایان گفت: تمام بازیگران اصلی فصل‌های قبل به جز مهران احمدی(در نقش بهبود) با ما همراه هستند و بدیهی است با پیشرفت قصه چند بازیگر نیز به ما اضافه خواهند شد.بازیگران سریال عبارتند از: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی، سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل و ...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه