اخبار داغ

پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!

پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!
هشت روز از مراحل فیلمبرداری اش را پشت سر گذاشته بود که دونالد ترامپ به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده انتخاب شد. به این ترتیب، تغییری «بامزه و افتضاح» در فیلمنامه سریال به وجود آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازندگان سریال «نبرد خوب» بر این باور بودند که هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز می شود، اما در نهایت مجبور به بازنویسی سریال شان شدند.به نقل از د رپ، میشل و رابرت کینگ خالقان سریال «نبرد خوب» اخیرا متوجه شدند که بعضی مواقع آدم باید برای تاریخ دست به بازنویسی بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!

, پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!,

به گزارش بانی فیلم، این سریال که هنوز روی آنتن نرفته و اسپین آفی از سریال موفق «همسر خوب» محصول شبکه سی‌بی‌اس با نقش آفرینی جولیانا مارگولیس است، هشت روز از مراحل فیلمبرداری اش را پشت سر گذاشته بود که دونالد ترامپ به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده انتخاب شد. به این ترتیب، تغییری «بامزه و افتضاح» در فیلمنامه سریال به وجود آمد.در صحنه ای در پایلوت سریال که در ابتدا قرار بود ساخته و فیلمبرداری شود، شخصیت دایان لاکهارت با نقش آفرینی کریستین بارانسکی از انتخاب شدن هیلاری کلینتون به عنوان رییس جمهوری بعدی آمریکا و مراسم تحلیف او اظهار خوشحالی می کند. این اتفاقی بود که بسیاری از افراد داخل و خارج هالیوود انتظار داشتند به وقوع بپیوندد و در عین حال اتفاقی است که وقتی بیستم ژانویه از راه برسد، هرگز به وقوع نخواهد پیوست.

,

 

,

 پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!

, پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!,

 کینگ ها در جدیدترین نسخه انترتینمنت ویکلی مصاحبه‌ای انجام دادند و گفتند: «مثل بیشتر کسانی که نظرسنجی را بررسی و تحلیل می کردند، ما هم فکر کردیم هیلاری کلینتون پیروز انتخابات می شود، بنابراین صحنه هایی را برای سریال نوشتیم که در آن به همین دایان از وکالت و قانون کناره گیری می‌کند. البته واضح است که مجبور شدیم صحنه ها را بازنویسی کنیم، آن هم در روز هشتم فیلمبرداری. در «نبرد خوب»،  لاکهارت از مسیر حرفه ای کاری اش کناره گیری می کند و این درست در حالی است که  دخترخوانده اش می‌خواهد وارد این مسیر شود. نقش دخترخوانده لاکهارت را رُز لزلی، بازیگر نقش ایگریت در سریال «بازی تاج و تخت» بر عهده دارد. قرار بود تم موضوعی اصلی قسمت پایلوت سریال، اجتماعی از قدرت زنانه تحت دومین حضور خانواده کلینتون در کاخ سفید باشد.

,

 

,

پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!

, پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!,

این زوج در ادامه گفتند: «این سریال مجموعه‌ای هجو با پس زمینه ذهنی لیبرال است، بنابراین به تصویر کشیدن واکنش بهت زده دایان نسبت به پیروزی دونالد ترامپ بامزه و افتضاح بود.»این سازندگان می‌خواهند اثرشان «تا جایی که ممکن است راجع به وقایع روز باشد»، بنابراین بسیار مهم است که آن‌ها بتوانند وقایعی که هنوز به وقوع نپیوسته اند را پیش بینی کنند. رابرت در مورد بازنویسی سریال می‌گوید: »بنابراین در این بازه تنها چیزی که می توانستیم با اطمینان پیش بینی کنیم، مراسم تحلیف ترامپ بود.«نبرد خوب» تنها سریال سال ۲۰۱۷نیست که باید روی به وقوع پیوستن اتفاق های حقیقی مختلف  طی این سال شرط بندی کند تا بتواند دنیای داستانی اش را بسازد. سریال تریلر «هوملند» محصول شبکه شوتایم با نقش‌آفرینی کلر دِینز هم برای فصل ششمش از الیزابت مارول به عنوان رییس جمهور منتخب مونث آمریکا استفاده کرده است. مدت‌هاست که منتقدان و مخاطبان به خاطر پیش‌بینی‌های بسیار دقیق این سریال ساخته الکس گانزا و به کارگردانی لزلی لینکا گلاتر از رخدادهای تروریستی و اطلاعاتی حقیقی، از آن تجلیل کرده‌اند.

,

 

,

 پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!

, پیروزی ترامپ سرنوشت یک سریال را تغییر داد!,

مارول در سریال «خانه پوشالی» هم نقش هِدِر دانبار، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات را بازی کرد. پیش از ماه نوامبر، به نظر می رسید شرط بستن روی اینکه رییس جمهور بعدی آمریکا یک زن خواهد بود کار امنی باشد، اما حالا چنین چیزی تنها یک فانتزی و وهم است.سریال «نبرد خوب» روز نوزدهم فوریه ۲۰۱۷ از شبکه سی بی اس روی آنتن می رود. بعد از شب اول، اپیزودها به صورت هفتگی از این شبکه در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه