اخبار داغ

حجت‌الاسلام دانش:

روحانیون از جایگاه «منابر» تاریخ شفاهی جنگ را بازگو کنند

روحانیون از جایگاه «منابر» تاریخ شفاهی جنگ را بازگو کنند
رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت شبکه های اجتماعی در ترویج فرهنگ «ایثار و شهادت» گفت: بیان شرح حال خاطرات شهدا باعث می‌شود ما بیشتر شهدا را بشناسیم و تحقق این امر از تریبون مبلغین امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ار کوله بار؛ حجت‌الاسلام محمدحسین دانش، رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود آورده‌اند «یاد و خاطرات شهدا کمتر از خود شهدا نیست»، ما نیز باید در تمام  فعالیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهیم، شهدا را یاد کنیم و  به مانند شهدا به وظایف خود عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حجت‌الاسلام دانش با اشاره به فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی، گفت: ما باید از شبکه‌های اجتماعی بهترین بهره را ببریم و در این فضای عظیم و گسترده که بیشتر جوانان و نوجوانان ما با آن سر و کار دارند، منش، سیره، تفکر و سبک زندگی شهدا را منتشر کنیم. 
,
 
,
رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: برای انجام کارهای فرهنگی و دینی باید از خود شهدا کمک گرفت و نویسندگان و عکاسانی که در عرصه ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند، ماندگارترین کار فرهنگی را انجام می‌دهند و می‌کوشند تا شهدای گرانقدر دفاع مقدس را از تمام ابعاد مختلف به نسل امروز، نسلی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده، معرفی کنند.
,
 
,
وی با توجه به نقش مطبوعات در زنده نگاه داشتن یاد شهدا اظهار داشت:  بزرگترین رسالت خبرگزاری ها به ویژه خبرگزاری دفاع مقدس معرفی و شناساندن شهدای دفاع مقدس به عنوان الگو به مردم جامعه است و جامعه نیز علاقه‌مند و آماده پذیرش چنین الگوهایی از شهدای عزیزمان است.
,
 
,
رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به با ارایه پیشنهاد برگزاری نشست‌های علمی در این خبرگزاری تخصصی اظهار داشت: این نشست‌ها منجر به الگو برداری جوانان از سیره، منش و سبک زندگی شهدا می شود و تداوم این کار با معرفی و شناساندن شهدا از طریق رسانه‌ها به مردم امکان پذیر است.
,
 
,
حجت‌الاسلام دانش با اشاره به نقش روحانیون در معرفی شهدا به جامعه، گفت: روحانیون و مبلغین بهترین نقش را می‌توانند در این زمینه داشته باشند؛ سازمان امور روحانیون دفاع مقدس یکی از کارهایی که می‌تواند انجام دهد به نگارش در آوردن تاریخ شفاهی جنگ است، یعنی در مورد شهدا بنویسد، وضعیت و شرح حال شهدا را برای مردم بیان کنند و در نهایت وصیت‌نامه و دست نوشته‌های شهدا را بازگویی کند.
,
 
,
به گفته وی بیان شرح حال خاطرات شهدا باعث می‌شود ما بیشتر شهدا را بشناسیم و تحقق این امر از تریبون مبلغین امکان پذیر است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه