اخبار داغ

استاد دانشگاه علامه طباطبایی:

راهیان نور آسیب‌پذیری فرهنگ در برابر تهاجم فرهنگی را کاهش می‌دهد

راهیان نور آسیب‌پذیری فرهنگ در برابر تهاجم فرهنگی را کاهش می‌دهد
چتر عنبری گفت: به استثنای محدود رسانه های تخصصی در حوزه دفاع مقدس که به شکل قابل قبولی کار می کنند در سایر رسانه ها نیاز به تلاش بیشتری در حوزه راهیان نور احساس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، فرشته چتر عنبری استاد دانشگاه علامه  اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمن با جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در این جنگ نابرابر دشمن شبانه روزی در تلاش است برای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی اسلامی .  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در طول این سالیان دشمن از ابزارها مختلفی به اشکال گوناگون درصدد ضربه زدن به نظام بوده است که یکی از اقدامات مقابله ای با این تهدید حرکت عظیم و ماندگار راهیان نور است.  

,

چترعنبری با بیان اینکه از نزدیک شاهد تاثیر پذیری و درونی کردن ارزشهای دوران دفاع مقدس در  دانش آموزان بازدید کننده از راهیان نور بوده ام اظهار داشت: راهیان نورحرکتی  فرهنگی است در جهت انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل امروزی که دوران دفاع مقدس را تجربه ننموده اند.  

,

وی ادامه داد: به استثنای محدود رسانه های تخصصی در حوزه دفاع مقدس که به شکل قابل قبولی کار  می کنند در سایر رسانه ها  نیاز به تلاش بیشتری  در حوزه  راهیان نور احساس می شود.  

,

این استاد دانشگاه در پایان تصریح کرد: در صورت توجه به این امر که حرکتی است در جهت همگامی و همنوایی بیشتر و قرار رفتن در یک مسیر مشخص به رشد فرهنگ جامعه کمک خواهد نمود و آسب پذیری فرهنگ را کاهش خواهد داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه