اخبار داغ

در راستای تحقق شعار سال 95:

مجتمع تولید فرش دستباف در شهرک صنعتی شهدا تشنیز احداث می گردد

مجتمع تولید فرش دستباف در شهرک صنعتی شهدا تشنیز احداث می گردد
احداث مجتمع فرش دستباف خبری خوشحال کننده که فرماندار کیار اعلام کرد و نوید آن را داد که شهرک صنعتی روستای تشنیز میزبان سرمایه گذاران در صنعت فرش در شهرستان کیار شود.
[

گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قدمعلی مردانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار گفت: شهرک صنعتی شهدا روستای تشنیز یکی از مهمترین ظرفیت های شهرستان کیار است که با برخورداری از امکانات مورد نیاز و بروز می تواند زمینه ساز توانمند سازی ساکنان شهرستان کیار خصوصا شهر ها و روستاهای اطراف خود همچون روستای تشنیز، خراجی و شهر های شلمزار و دستنا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار ,


وی افزود: در راستای تحقق شعار سال 1395که رهبر معظم انقلاب عنوان زیبای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را برای آن برگزید و با توجه به دیرینه شهرستان کیار و بهره گیری از ظرفیت شهرک صنعتی روستای تشنیز  و همچنین تمایل یکی از سرمایه گذاران در زمینه صنعت فرش دستباف رایزنی های اولیه در زمینه راه اندازی یک مجتمع تولید فرش در شهرستان کیار انجام شد و پس از طی مراحل اولیه همچون اخذ مجوزات و پروانه ها و ثبت شرکت و ....مجتمع تولید فرش کیار در آستانه احداث و شروع کار قرار گرفته است.

,
,


فرماندار شهرستان کیار در ادامه  با اشاره به اینکه این مجتمع می تواند ضمن رفع مشکل بیکاری قابل توجه در شهرستان کیار باعث ایجاد ارزش افزوده در شهرک صنعتی روستای تشنیز شود از  علاقمندان به صعت فرش خصوصا قالیبافان دعوت کرد برای تحقق اهداف مجتمع با مدیران و مسئولان همکاری لازم را به عمل آورند.

,
,


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار شهرک صنعتی روستای تشنیز در یک کیلومتری جنوب روستای تشنیز از توابع شهرستان کیار و در فاصله 32کیلومتری جنوب غرب شهرکرد مرکز اسان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
انتهای پیام/

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه