اخبار داغ

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان:

هدف ورزش شادابی ، نشاط ،تعالی روح پهلوانی و اقتدار جسم وجان جوانان است

هدف ورزش شادابی ، نشاط ،تعالی روح پهلوانی و اقتدار جسم وجان جوانان است
امام جمعه با بیان اینکه هدف از ورزش برد و باخت نیست، خاطر نشان کرد: هدف از ورزش شادابی جسم و جان است، هدف تعالی روح پهلوانی و روح اقتدار در بین جوانان ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، حجت الاسلام حسین کوثری در آیین اختتامیه فوتسال جام شهدای روستای زیدر شیروان  با بیان این که امر به ورزش امر به معروف است گفت: ورزش موجبات رضایت حضرت حق می شود و زمینه ارتقا و تکامل نظام را فراهم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، , پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، ,

وی تصریح کرد : ورزش نشانه ایی است ازشادابی ونشاط که باعث تندرستی خودانسان میشود وچه بهتر که بایاد واسم شهیدای عزیز و والا مقام  برگزارشود وبا اینکار یاد این شهدای گرانقدر زنده نگه داشته شود

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان در ادامه اظهار داشت: ویک حرکت فرهنگی ماباورزش است که یک دورهمی ایست و باعث اتحادوهمبستگی ایست که باچنین مراسماتی رونمایی میشود.

,

وی افزود:  این مسابقات با یاد و پاسداشت شهدا در عرصه ورزش صورت گرفت و فرصتی بود تا عده ای  در کنار یکدیگر جمع شوند تا برای گرامیداشت شهدا و همچنین سلامتی خود گام بردارند.

,

کوثری تبلیغ و اطلاع رسانی را در گرایش جوانان به ورزش بسیار موثر دانست و گفت: باید در مدارس، مساجد و مکان های عمومی تبلیغات گسترده ای برای جذب جوانان و نوجوانان به ورزش صورت پذیرد.

,

فرماندار شیروان نیز در ادامه اظهار کرد : زمانی که نام شهدا دریک مکان ومراسمی گرفته شود باعث میشود که ازهمه لحاظ ها و مخصوصا از لحاظ اخلاقی تاثیر گذار باشد و چه بسا با  این کار نام شهدا وایثارگران زنده شود که اینان مظهر آزادگی وفداکاری اند .

,

عباسعلی صفایی افزود : ورزش یکی از راهکارهایی است که می تواند جامعه را به سوی سالم سازی هدایت کند وی افزود : همچنین با ورزش همگانی  زمینه توسعه ورزشهای قهرمانی به وجود می آید .

,

رئیس بنیاد شهید در ادامه اظهار کرد: زمانی که این ما مراسمات را بایادشهدا اجرامی کنیم جوانان ما هم  با نام این عزیزان و هم با روحیه ی ایثارگری  آنان آشنا می شوند.

,

  گفتنی است روستای زیدر در فاصله‌ی 62 کیلومتری شمال شهرستان شیروان واقع شده و این روستا نه شهید تقدیم انقلاب کرده است 

,

انتهای پیام / م الف 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه