اخبار داغ

زنگ خطر در کمین پرورش اندامی ها:

ازمصرف مکمل های قاچاق تا سرنگ های مرگ آور برای ساخت عضلات پوشالی

ازمصرف مکمل های قاچاق تا سرنگ های مرگ آور برای ساخت عضلات پوشالی
این روزها بازار پرورش اندام و ساختن عضلات پوشالی بسیار داغ است و چه بسیارند جوانان خوش باوری که حتی با اطلاع و آگاهی از عوارض احتمالی این مواد، باز هم مشتری پروپاقرص و مخاطب خاص آن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، این روزها بازار پرورش اندام و ساختن عضلات پوشالی بسیار داغ است و چه بسیارند جوانان خوش باوری که حتی با اطلاع و آگاهی از عوارض احتمالی این مواد، باز هم مشتری پروپاقرص و مخاطب خاص آن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

البته شایان ذکر است، هنوز هستند کسانی که اطلاعی از عوارض وحشتناک و گاها مرگبار و جبران ناپذیر این مکمل ها ندارند و بدون داشتن مطالعه و پیامدهای خانمان سوز آن، اقدام به مصرف می کنند.

,

نتایج مطالعات وسیع در این زمینه به ما گوشزد میکند؛ خطرات و عوارض ناشی از مصرف این مکمل ها بسیار زیاد است و حتی در مواردی شاهد فلج شدن  و مرگ افراد نیز بوده ایم، اما متاسفانه گوش شنوا برای کسانی که رسیدن به رویای خوش‌اندامی  تمام فکر و ذهنشان را پر کرده و حاضرند هر ریسکی را به جان بخرند وجود ندارد.

,

مصرف مکمل هایی همچون استروئید، کراتین، دیورتیک ها  و عوارض جانبی آن زنگ خطربزرگی برای نوجوانانی است که از آن استفاده می کنند  زیرا این مواد بطور مستقیم بر هورمون رشد تاثیرگذار بوده و ممکن است فرد  به اندازه ی کافی رشد نکند.

,

از مهمترین و رایج ترین خطرات   سوء عملکرد   این مکمل ها بر بدن انسان می توان ریزش موها، ناباروری مردان، زیاد شدن موهای بدن در زنان یا طاسی موهای آنان همچنین ایجاد آکنه یا تومورهایی در بدن  و  افزایش سطح کلسترول  و در نهایت  بداخلاقی فرد را نام برد.

,

متاسفانه پیامدهای ناشی از این قرص ها و مکمل ها یکی دوتا نیست  اما برای فردی که عوارض زیباتر شدن را  حتی تا مرحله زمینگیر شدن و ناتوانی به جان می‌خرد بی تاثیر است.

,

افسردگی، ایجاد حالت تهاجمی، تحریک سیستم عصبی مرکزی، دردهای عضلانی، مشکلات گوارشی همچنین  حمله قلبی و مشکلات عروقی از دیگر خطرات ناشی از مصرف مکمل هاست.

,

نکته قابل تامل دیگر پیرامون مصرف این مواد، امکان انتقال بیماری‌هایی مانند هپاتیت و ایدز از طریق تزریق با سرنگ آلوده است.

,

, ,

با توجه به تبلیغات گسترده و روزافزون شبکه های ماهواره ای و بزرگنمایی تبلیغات در نشان دادن اثربخشی محصولات، ای کاش بیننده و شنونده عاقلی باشیم و بدانیم هیچ دارو و ماده شیمیایی بدون عوارض نمی باشد حتی مصرف یک قرص مسکن نیز دارای عوارض خاص خود می باشد .

,

کاش وقتی از رویای داشتن فیزیک خاص و زیبا پشیمان نشویم کهعوارض ناشی از مصرف مواد نیروزا ، بتدریج و بدون آنکه متوجه باشیم به سراغمان ‌آمده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه