اخبار داغ

اتومبیل فورد آمریکایی در خیابان پارس آباد! + عکس

اتومبیل فورد آمریکایی در خیابان پارس آباد! + عکس
یک اتومبیل «فورد موستانگ» ساخت کشور آمریکا که جزء خودروهای لوکس حال حاضر دنیا محسوب می شود در خیابان امام خمینی (ره) شهر پارس آباد مغان مشاهده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، شرکت فورد موتور، (به انگلیسی: Ford Motor Company) (معروف به فورد) شرکت خودروسازی آمریکایی و چندملیتی مستقر در دیربورن، میشیگان از حومه شهر دیترویت می‌باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, Ford Motor Company,

این کمپانی در تاریخ ۱۶ ژوئن ۱۹۰۳ میلادی توسط هنری فورد تأسیس شد و امروزه علاوه بر خودروهای سواری و باری فورد، خودروهای لوکسی با مارک لینکلن هم تولید می‌کند. این شرکت از سال ۱۹۳۸ خودروهای لوکس ارزان قیمت‌تری با برند مرکوری تولید می‌کرد، اما از سال ۲۰۱۱ تولید خودرو با این مارک را متوقف کرد. شرکت خودروسازی فورد، هم‌اکنون دومین تولیدکننده خودرو در ایالات متحده آمریکا بوده و از پایان سال مالی ۲۰۱۱ به‌عنوان پنجمین خودروساز بزرگ جهان محسوب می‌شود.

,

این در حالی است که شایعه شده بود فراری موستانگ پارک شده در خیابان امام خمینی (ره) پارس آباد، متعلق به اکبر ایمانی بازیکن پارس آبادی تیم فوتبال فولاد خوزستان که به تازگی به پدیده خراسان پیوسته، است که این شایعه صحت نداشت.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه