اخبار داغ

معضلی که کسی هم جوابگو نیست؛

تهدید زباله های کریم آباد برچهره طبیعت زیبای این روستا

تهدید زباله های کریم آباد برچهره طبیعت زیبای این روستا
نبود ماشین جمع آوری زباله این روزها نه تنها تهدیدی جدی برا طبیعت روستای کریم آباد است بلکه شهروندان و اهالی منطقه را می آزارد و تاکنون هیچ کسی برای حل این مشکل گامی برنداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، روستای  کریم آباد در چند کیلومتری شهرستان اردل یکی از روستاهایی است که تاکنون با نگاه ویژه مسئولان از خدماتی چون آب، برق و گاز برخوردار شده است  ولی متاسفانه نبود ماشین جمع اوری زباله این روزها نه تنها  تهدیدی جدی برای طبیعت روستای کریم اباد است بلکه شهروندان و اهالی منطقه را می آزارد و تاکنون  هیچ کسی برای حل این مشکل گامی برنداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه,
 
,
, ,
,

زباله هایی که وضعیت زیست محیطی روستای کریم آباد را به خطر می اندازد
 
مجید عجمی یکی از اهالی این روستا در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت:مردم روستای کریم آباد جایی برای ریختن زباله های خود ندارند و ناچار هستند که  آنها را در اطراف منازل خود انبار کنند و این مسئله موجب انباشت و دفن غیر اصولی و غیر بهداشتی زباله ها و پخش کیسه های زباله و آلودگی زیست محیطی در این روستا و زمین های اطراف شده است.

, زباله هایی که وضعیت زیست محیطی روستای کریم آباد را به خطر می اندازد,
,
, هفت چشمه, هفت چشمه,
 
, ,

عجمی افزود: افزود:علاوه بر آن انتشار بوی زباله در مسیرهای عبوری، نه تنها تجمع حیوانات و حشرات را به دنبال دارد بلکه این روند وضعیت زیست محیطی روستای کریم آباد را به خطر می اندازد.
 
عجمی اظهار کرد:اکنون مردم برای ریختن زباله خود مجبورند آن ها را در طبیعت زیبای روستا رها کنند که جای بسی تاسف است و برخی از خانوارها نیز مجبورند زباله خود را کنارخانه ها ویادر زمینهای زراعی خود دفن کرده یابسوزانند  که این روندعلاوه بر انتشار بوی زباله در مسیرهای عبوری، نه تنها تجمع حیوانات و حشرات را به دنبال دارد بلکه این روند بلکه وضعیت زیست محیطی روستای کریم آباد را به خطر می اندازد.

,
,
,
 
, ,

البته  تا موقعی که ماشین جمع  آوری زباله به این روستا می آمد دهیار این روستا به این امورات به خوبی رسیدگی کرده و مشکلی برای جمع آوری زباله ها نبوده  اما 2 ماهی است که از ماشین جمع اوری زباله خبری نیست  و همین امر باعث  پراکنده شدن زباله ها در سطح روستا  و طبیعت اطراف شده است،امیدواریم با تهیه این گزارش  مشکل مردم این روستا را به گوش مسئولین برسانیم تا برای حل این مشکل چاره ای اندیشیده شود و به سادگی از کنار این مشکل نگذرند  تا هم ساکنان روستا دغدغه‌ی دفع زباله نداشته باشند و هم طبیعت زیبای روستا با زباله نابود نگردد.
 
انتهای پیام/
 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه