اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین؛

غربزدگی در عرصه فرهنگ، زمینه نفوذ فرهنگی دشمن را هموار می کند

غربزدگی در عرصه فرهنگ، زمینه نفوذ فرهنگی دشمن را هموار می کند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: غربزدگی در عرصه فرهنگ بیش از هر چیز دیگری باعث نفوذ فرهنگی دشمن در عرصه های مختلف کشور می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با کریمه با اشاره به دغدغه های همیشگی مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری نسبت به خطر نفوذ فرهنگی دشمن اظهار داشت: طبعاً وقتی ما به فرهنگ غرب نزدیک شدیم نفوذ غرب در ما زیاد می شودو ما نیازمند به آن ها می شویم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه ,

وی افزود: امروز دشمن به واسطه فضای مجازی و بهره گیری فعالانه از رسانه های مدرن به دنبال تغییر ماهیت فرهنگی جامعه ما و تشدید ولنگاری فرهنگی است و ما نیز باید در تقابل با این جریان شوم با استفاده از فضای مجازی ، محتوای دینی و انقلابی خود را اشاعه و ترویج دهیم.

,

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که  همه باید هشدارها و نگرانی های رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون به خصوص مسایل فرهنگی و اخلاقی را جدی بگیرند و توصیه های ایشان را عمل کنند.

,

وی همچنین بیان داشت: هدف دشمن از نفوذ فرهنگی این است که ما را دچار فساد و ابتذال کرده و از توجه و تکیه بر فرهنگ اسلام بازبدارند تا بعد بتوانند ضربه کاری خود را بر ما وارد سازند.

,

وی افزود: امروز به طور خاص دشمن روی فضای مجازی حساب ویژه ای باز کرده و ما باید بدانیم که فضای مجازی چقدر برای غربی ها مهم است تا سبک زندگی و فرهنگ خاص خود را به جامعه ما وارد کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه