اخبار داغ

در اولین سالگرد عروج؛

کتاب شهید مدافع حرم استان زنجان رونمائی می شود/مراسم اولین سالگرد شهید رحمانی برگزار می شود

کتاب شهید مدافع حرم استان زنجان رونمائی می شود/مراسم اولین سالگرد شهید رحمانی برگزار می شود
در اولین سالگرد شهادت حاج رحمان بهرامی اولین شهید مدافع حرم شهرستان خرم دره از کتاب و تمبر وی رونمائی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای اسلام ، انقلاب ، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) اظهار داشت:  امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است به برکت خون های پاک ریخته شده و مجاهدت شهدا و ایثارگران است و برگزاری یادواره ها و زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا به عنوان یک وظیفه ضروری است.
امام جمعه خرم دره شهدا را دارای ارزش و مقام بالایی نزد حداوند دانسته  و بیان داشت: شهدا مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب اسلامی هستند وباید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جامعه نهادینه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر،,
,

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه یادواره و در شان این شهید بزرگوار، گفت: باید با استفاده از ظرفیت های موجود مراسمی درشان این شهید بزرگوار درشهرستان برگزار شود.

,

, ,

در ادامه این جلسه نیز فرماندار شهرستان خرم دره در این جلسه شهدای مدافع حرم را مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی دانست وگفت: شهدای مدافع حرم بادل کندن از خانواده و نثار جان خود اجازه نداند تکفیری ها و داعشی ها به اهداف شوم خود در سوریه و منطقه دست پیدا کنند.

,

محمدی برگزاری یادواره ی شهدای مدافع حرم را حرکتی ارزشمند برای ارج نهادن به حماسه آفرینی این رزمندگان دانست و به برگزاری با شکوه این مراسم در شهرستان تاکیدکرد.

,

در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد یادواره ی اولین شهید مدافع استان زنجان اعلام شد علاوه برنوحه خوانی و  مداحی ،پخش کلیپ ازشهدا و هماهنگی حضور و سخنرانی مسئولان کشوری در این یادواره ، ازتمبر یادبود و کتاب شهید حاج رمان بهرامی شهید مدافع حرم رونمایی خواهدشد.

,

شهرستان خرم دره ۱۱۵شهید والامقام ۳۰۰ جانباز و ۲۷آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

اولین سالگرد شهادت حاج رحمان بهرامی اولین شهید مدافع حرم شهرستان خرم دره روز پنجشنبه۱۹ اسفندبا حضور مسئولان کشوری ، استانی و شهرستانی و خانواده های معظم شهدا و آحاد مردم ساعت ۱۵الی ۱۷بعد ازظهر در مسجد جامع شهرخرم دره برگزار می شود.

,

شهید رحمان بهرامی از پاسداران بازنشسته شهرستان خرمدره است که در ۸ سال دفاع مقدس رشادت های فراوانی در جبهه های کردستان از خود نشان داده است و در عملیات مستشاری در سوریه به خیل شهدا و دوستان خود پیوست.

,

شهید رحمان بهرامی

, شهید رحمان بهرامی,

شهید رحمان بهرامی

, شهید رحمان بهرامی,

 

,

تشییع شهید رحمان بهرامی (۱۷) تشییع شهید رحمان بهرامی (۱۸)

, تشییع شهید رحمان بهرامی (۱۷), تشییع شهید رحمان بهرامی (۱۸),

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه