اخبار داغ

فرماندار سرعین:

جشنواره های زمستانی سرعین 40 هزار نفر مخاطب مستقیم داشته است/ پیست اسکی آلوارس آماده پذیرایی از علاقه مندان به ورزشهای زمستانی است

جشنواره های زمستانی سرعین 40 هزار نفر مخاطب مستقیم داشته است/ پیست اسکی آلوارس آماده پذیرایی از علاقه مندان به ورزشهای زمستانی است
فرماندار سرعین گفت: جشنواره های زمستانی که در سرعین برگزار شده در مجموع 40هزار نفر مخاطب مستقیم داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر فرماندار سرعین گفت: جشنواره زمستانی سرعین از اول تا ۱۵ بهمن‌ماه به صورت هیئت‌امنایی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

عاطف ناصری افزود: برگزارکننده گان چهارمین جشنواره زمستانی سرعین هتلداران، مراکز آبگرم، اصناف و بازاریان، شورای شهر و شهرداری،  شهرستان هستند.

,

وی با اشاره به تاثیر جشنواره در جذب گردشگر اظهار کرد: با توجه به اینکه هر جشنواره زمستانی سرعین حدود 15 هزار نفر مخاطب مستقیم دارد می توان گفت که مجموع مخاطبانی که به صورت مستقیم بیننده چهار جشنواره برگزار شده و در حال اجرا بوده حدود 40 هزار نفر باشد.

,

فرماندار سرعین با اشاره به کار آمد بودن جشنواره سوم گفت: در خلال برگزاری جشنواره زمستانی سوم انتقاداتی از روند برگزاری توسط برخی دوستان شد اما به هیچ عنوان نمی توان از تاثیر جشنواره در معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری سرعین به سادگی عبور کرد.

,

وی  تصریح کرد:یکی از اولویتهای اساسی ما از برگزاری جشنواره زمستانی در سرعین جذب گردشگران داخلی و خارجی در فصل زیبای زمستان است و امیدواریم با پخش تلویزیونی جشنواره تاثیر آن دو چندان شود.

,

به گفته فرماندار سرعین  تخفیف ۵۰ درصدی برای هتل‌ها و آبگرم‌ها پیش بینی شده و مهمانان ویژه جشنواره از سوی خود هتل‌ها پذیرش می‌شوند.

,

این مسئول افزود:دو جشنواره کشوری ساخت تندیس‌ های یخی و آدم برفی طی هفتم و هشتم  بهمن ماه  در آستانه  دهه مبارک فجر برگزار می شود و پیش بینی کرده ایم در این دو جشنواره هنرمندانی از سطح کشور حضور داشته باشند.

,

فرماندار سرعین گفت:مسئولین استان قول برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی شمالغرب کشور را در جریان برگزاری چهارمین جشنواره زمستانی سرعین داده اند.

,

ناصری با بیان اینکه جاده پیست اسکی آلوراس باز است اذعان کرد:با وجود بارشهای قابل توجه پیست اسکی آلوارس سرعین همه روزه باز بوده و آماده پذیرایی از علاقه مندان به ورزشهای زمستانی است.

,

وی تصریح کرد:جاده پیست اسکی آلوارس باید در تمامی روزهای هفته بخصوص پنجشنبه و جمعه بصورت ویژه بازگشایی شود اما در بارش های شدید برف الویت اول ما تسهیل تردد در جاده های روستایی است اما برای پیست اسکی آلوارس یک دستگاه بولدوزر، لودر و برف خور مستقر کرده ایم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه