اخبار داغ

رئیس اداره هواشناسی بوکان خبر داد:

کاهش 23 درصدی بارش ها در بوکان

کاهش 23 درصدی بارش ها در بوکان
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی بوکان گفت: از اول سال زراعی تا کنون میزان بارش‌ها در بوکان 148میلی‌متر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 23 درصدی بارش ها در این شهرستان بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل کامیاب نسب در گفتگو با کانی پرس اظهار کرد: با عبور امواج ناپدار و همچنین ساکن شدن یک توده پر فشار در سطح منطقه از روز شنبه تا اواخر هفته شاهد مه صبح گاهی و همچنین کاهش شدید دما در شب ها خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,


وی افزود: از امشب نیز با نفوذ امواج ناپایدار از آسمان منطقه شاهد بارش پراکنده برف در بعضی از نقاط شهرستان خواهیم بود هر چند این بارش ها زیاد چشم گیر نخواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هوارشناسی بوکان با تشریح وضعیت دمای شهرستان در چند روز آتی عنوان کرد:  از امشب (24 دی ماه) شاهد افت شدید دمای هوا در منطقه تا 11 -درجه خواهیم بود که این وضعیت بویژه در شب ها تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.

اسماعیل کامیاب نسب همچنین گریزی به میزان بارش های امسال در بوکان زد و عنوان کرد:  از اول سال زراعی تا کنون میزان بارش‌ها در بوکان 148میلی‌متر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش 23 درصدی بارش ها در این شهرستان بودیم.

وی خاطر نشان کرد: متوسط بلند مدت مشابه بارش ها نیز در بوکان 175 میلیمتر است که با این تفاسیر شاهد کاهش 15 درصدی بارش ها طی سال زراعی جاری در منطقه بودیم.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه