اخبار داغ

اروپا با "نبرد من" وارد نبردی جدید می شود

اروپا با "نبرد من" وارد نبردی جدید می شود
اروپا با چاپ و انتشار کتابهای هماند نبرد من وارد عرصه بسیار خطرناک افراطی گری و به سمت نابودی حرکت خواهد کرد و این نا امنی باعث نگرانی مردم دنیا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی انتظاری فعال دانشجویی شهرستان تربت جام در یاد داشتی به خبرنگار جام روز تحلیل بر انتشار کتاب "نبرد من" هیلتر مطرح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

جامعه بشری با همه ی تلاش های که برای اجرای حقوق بشر و صلح جهانی انجام داده نتوانسته است مرحمی برای زخم قربانیان خشونت وجنایت فراهم نماید.

,

سال های بسیار است که سازمان حقوق بشر با عضویت کشورها مختلف به دنبال آرامش از دست رفته مردم بی پناه و مستضعف جهان همیشه به عنوان ناظر نظاره گر چپاول و غارتگری کشورهای زورگو بوده است.

,

منطقه غرب آسیا و شرق افریقا به دلیل وجود منابع سرشار انرژی بیشترین آسیب دیدگان تهاجم های گروه های تروریستی  سازمان یافته با حمایت اعضای شورای امنیت سازمان ملل بوده است.

,

در چند سال اخیر گروه داعش با حمایت کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس با محوریت ایالات متحده آمریکا نظم این منطقه استراتژیک جهان را برهم زده است.

,

کشورهای حامی امید بسیار داشتند تا بتواند با حضور این نیروی نظامی خشن که بیشترین نیروهای خود را از افراد دارای خشونت بسیار از قلب اروپایی به ظاهر متمدن جذب و آموزش داده است در منطقه راهبرد های خود را پیگیری کند و دل بسته بود اما امروز با شکست جریان سلفی وهابی توسط جبهه مقاومت اسلامی تمام نقشه های آنان نقش برآب شده است.

,

در اخبار چند روز گذشته مطرح شد کتاب نبرد من نوشته هیتلر توانسته است رتبه اول انتشار را در سال 2016 کسب کند و این موضوع در حالی اتفاق افتاده است که هیلتر دشمن یهودیان بوده است و بیش از نیم قرن است که به خاطر جنایت هیلتر مردم مظلوم فلسطین در گیر جنگ و خون ریزی شده اند و در جهانی که نمی شود درباره هولکاست مطلبی را منتشر کرد چگونه ایجاد کننده هولکاست تفکراتش در قالب کتاب منتشر می شود و رتبه برتر آلمان می شود.

,

بر اساس آمار منتشر شده ازموسسه تاریخ معاصر مونیخ (آی اف زد) حدود 85 هزار جلد از نسخه تازه حاشیه نویسی شده کتاب ضد یهودی رهبر آلمان نازی، از هنگام انتشار در ژانویه گذشته 2016 به فروش رسیده است.

,

این موسسه ابتدا قصد داشت تنها چهار هزار جلد از این کتاب را منتشر کند، اما تعداد آن را به علت تقاضای زیاد افزایش داد و قرار است چاپ ششم این کتاب نیز در اواخر ژانویه 2017 راهی کتاب فروشی ها شود.

,

چرا این کتاب مورد توجه مردم اروپا و آلمان قرار گرفته است و این موسسه یک رشته نشست ها و مباحث موفقیت آمیز درباره کتاب نبرد من در سراسر آلمان و دیگر شهرهای اروپایی برگزار کرده که به این نهاد امکان سنجش تاثیر انتشار نسخه جدید این کتاب را داده است.

,

این موسسه، نسخه تفسیری نبرد من را در ژانویه گذشته تنها چند روز پس از انقضای مهلت حق چاپ این کتاب، منتشر کرده است در حالی که متفقین در پی شکست هیتلر، چاپخانه اصلی نازی ها و حق چاپ این کتاب را در سال 1945 در اختیار ایالت باواریا قرار دادند و به مدت 70 سال از صدور اجازه چاپ و انشتار این کتاب فتنه انگیز به احترام قربانیان نازی ها و به منظور جلوگیری از تحریک نفرت، خودداری می کردند.

,

کتاب نبرد من که بخشی از آن خودنگاری زندگی هیتلر و تشریح کننده عقاید وی است که پایه و اساس نازیسم را تشکیل داد و وی این کتاب را در سال 1924 هنگامی که در باواریا به اتهام خیانت زندانی بود تالیف کرد.

,

این کتاب دوعقیده ای را که رهبر آلمان در جریان جنگ دوم جهانی که به دنبال انضمام کشورهای همسایه برای به دست آوردن مکان و فضای زندگی برای آلمان ها و نفرت وی از یهودیان را تبیین می کند و تاکنون حدود 12 میلیون و 400 هزار نسخه از این کتاب در آلمان منتشر شده است.

,

آنچه به نظر می رسد چاپ این کتاب می تواند تفکرات نژاد پرستانه مردم آلمان و کشورهای اروپایی را نسبت به مهاجران تقویت کند تا در زمان نیاز از پتانسیل این توده ها در مقابل نیرو های مهاجر که از گروه های ترویستی به کشورهای اروپایی گسیل می شوند بهره مند شوند و مردم را در برابر این جنایت کاران قرار دهند و دولت های حامی تروریست ها از آب گل آلود برای خود راه نجاتی ساخته باشد.

,

پیش بینی جنگ های داخلی و نا امنی در اروپا یک توهم نیست و در سال گذشته شاهد حوادث تروریستی بودیم البته آن نا امنی ها بسیار خفیف تر از حوادث آینده خواهد بود در آن زمان نیروهای تروریست فقط به خاطر مجاب کردن سران اروپا برای حمایت بیشتر انجام شد حال آنکه در چند وقت آینده تروریست های قدرت طلب خانه هایشان در داخل اروپا خواهد بود.

,

اروپا در بازی سرویس های صهیونیستی بازی خورده است و نمی داند انتشار کتاب های نژاد پرستانه بیشتر باعث نامنی خواهد شد و راه به جایی نخواهد برد.

,

اروپا با چاپ و انتشار کتابهای هماند نبرد من وارد عرصه بسیار خطرناک افراطی گری و به سمت نابودی حرکت خواهد کرد و این نا امنی باعث نگرانی مردم دنیا خواهد شد.

,

به نظر می رسد اگر کشورهای اروپایی بجای آنکه در کشورهای دیگر مداخله کنند به مسائل معیشتی و خدماتی مردم خود بپردازند تا بتواند از ایجاد تفکرات نزاد پرستانه جلوگیری به عمل آورد راهبرد بهتری در برقراری امنیت پایدار در جهان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه