اخبار داغ

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج فارسان

46 زائر فارسانی در طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند

46 زائر فارسانی در طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند
فرشید امیریان گفت: زائر اولی های امام رضا علیه السلام در قالب کاروان طرح مهر درخشان رضوی از شهرستان فارسان عازم زیارت مشهد مقدس شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید امیریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار افزود:این طرح ویژه افرادی است که بالای ۴۰ سال سن دارند و به سبب مشکلات تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور رضوی را نداشته اند.

زائرین بار اولی در این طرح مشرف می شوند

وی با بیان اینکه این طرح برای افرادی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند، اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: زائرین بار اولی که توفیق زیارت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به دلیل ضعف توان مالی برایشان حاصل نشده است، به زیارت امام هشتم می‌روند.

مسئول اردویی ناحیه مقاومت بسیج فارسان تاکید کرد: دو شرط محدودیت سنی و زیارت اولی، برای بیماران خاص در این طرح برداشته شده و این افراد می‌توانند به اتفاق یک همراه در کاروان های مهر درخشان رضوی ثبت نام کنند.

وی افزود: بیماری های صعب العلاج نه تنها فرد بیمار، بلکه اعضای خانواده و حتی دوستان و آشنایان مبتلایان را از جهات مختلف تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین آستان قدس رضوی تلاش دارد از ظرفیت‌های معنوی بارگاه منور امام الرئوف علی بن موسی الرضا(ع) برای این بیماران استفاده حداکثری را به عمل آورد.

وی بیان کرد: متنعم شدن از غذای متبرک حضرت رضا(ع) و شرکت در ویژه برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی از جمله خدماتی است که آستان قدس رضوی به این کاروان  ارائه می شود.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
, زائرین بار اولی در این طرح مشرف می شوند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه