اخبار داغ

رأی بی‌اثر کمیته انضباطی برای تیم شهیدکریمی جویبار

رأی بی‌اثر کمیته انضباطی برای تیم شهیدکریمی جویبار
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف لیگ دسته‌ دوم صادر کرد که تأثیری در تغییر نتیجه شهید کریمی جویبار نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، تیم فوتبال شهیدکریمی جویبار تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته‌ دوم کشور، در چند مسابقه اخیر خود با حواشی متعددی روبرو شد که در آخرین دیدار از هفته 16 لیگ دو، در مصاف با تیم شهرداری کاشان، دچار حوادث مختلفی در این بازی شد، اما گرفتن پنالتی در دقیقه 99 از سوی داور منجر به اعتراض این تیم جویباری به فدراسیون گشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویباران,

این امر برکسی پوشیده نیست که اشتباهات داوری جزیی از بازی به حساب می‌آید اما گرفتن 9 دقیقه وقت‌اضافه و اعلام پنالتی در ثانیه‌های آخر بازی، قابل تأمل است که در بازنگری فیلم این بازی مشخص است که بازیکن تیم شهید کریمی هیچ دخالتی در سرنگونی بازیکن کاشانی نداشت، که با سوت داور این صحنه پنالتی اعلام شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نهایت در اطلاعیه‌ای تنها غلام‌حسین دادوند و وحید اصغرنژاد بازیکنان تیم شهرداری کاشان به دلیل هجوم بردن به داور پس از پایان مسابقه و ایجاد تشنج طبق بند 5 ماده 66 هر کدام به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند و اعتراضات داوری شهیدکریمی بدون پاسخ ماند درحالی که کسر 3 امتیاز این بازی برای تیم جویباری که به صورت مردمی تأمین هزینه می‌شود اتفاق سختی است که بسیاری از هواداران این تیم را جریحه‌دار کرده است.

گفتنی است کمیته انضباطی، خلیل سندی و مرتضی معبودی مربیان تیم شهرداری فومن در دیدار برابر تیم شهید کریمی جویبار که مرتکب تخلفاتی نظیر اهانت و فحاشی به داور بازی شدند به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی طبق بند 4 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی محکوم کرد.
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه