اخبار داغ

مطالبه جدی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی از نمایندگان مجلس

مطالبه جدی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی از نمایندگان مجلس
اختلافات و ناهماهنگی نمایندگان مردم شهرستان‌های مختلف در مجلس شورای‌اسلامی به جایی رسیده که حتی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه این مسئله را از تریبون نماز جمعه نیز بیان کرده و خواستار توجه جدی به هماهنگی و اتحاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی مردم افرادی را برای بررسی مشکلات استانی و شهرستانی و نیز پای کار کشیدن مسئولین در راستای پیشرفت در ابعاد مختلف انتخاب می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این افراد به‌عنوان نمایندگان مردم و تصمیم‌گیران شهرستانی و استانی در مهم‌ترین مجمع تصمیم‌گیری کشور حضور دارند و می‌توانند در خصوص مشکلات استانی و شهرستانی دخیل بوده و در این خصوص نیازمندی‌های اساسی مردم را پیگیری کنند.

,

اما از زمان شروع دور دهم مجلس شورای اسلامی و ورود نمایندگان منتخب به صحن مجلس، شاهد برخی حواشی هستیم که اجازه فعالیت چندان موثر به این افراد را نداده و همین امر باعث شده تا انتقادات شدید از سوی مردم و برخی مسئولین به نحوه فعالیت نمایندگان را شاهد باشیم.

,

در این میان، انتقادات و تذکرات جدی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه چندی پیش ارومیه را مرور می‌کنیم تا شاید برخی نمایندگان که این روزها خود را بیش از پیش مشغول حواشی کرده‌اند متوجه امر بوده و نسبت به اصلاح روش خود اقدام کنند.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در این سخنان که صوت آن نیز در لینک زیر قابل مشاهده است به‌طور واضح و آشکار با اشاره به اختلافات و حواشی موجود میان نمایندگان مجلس، پیگیری موارد استانی و شهرستانی و نیز ارتباط بیش از پیش با مسئولین را نیاز اصلی محبوبیت و ارزشمندی نمایندگان در میان مردم می‌داند.
لینک دانلود سخنان نماینده ولی‌فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 7 آبان‌ماه 95

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه