اخبار داغ

امام جمعه جیرفت مطرح کرد؛

وظیفه سنگین اقشار تحصیلکرده و روحانیون در شناساندن چهره خشن دشمن به مردم/ افرادی که دست آویز دشمن شده اند به مردم معرفی شوند

وظیفه سنگین اقشار تحصیلکرده و روحانیون در شناساندن چهره خشن دشمن به مردم/ افرادی که دست آویز دشمن شده اند به مردم معرفی شوند
امام جمعه شهرستان جیرفت گفت: باید چهره دشمن را به مردم معرفی کرد چرا که همه نمی توانند این چهره خشن را ببینند؛ وظیفه اقشار تحصیلکرده، روحانیون و اساتید در نشان دادن چهره واقعی دشمن سنگین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا کرمی پور در گفتگو با ناب نیوز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار جمعی از نخبگان علمی کشور و تاکید ایشان بر شناخت دشمن و اهداف او گفت: شناخت دشمن و عناصر آن در داخل کشور از مسائل مهمی است که باید مردم آن را بشناسند و قشر روحانیت، اساتید و دانشگاهیان نقش مهمی در شناساندن دشمن دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

امام جمعه شهرستان جیرفت عنوان کرد: کسانی که باید دشمن را بشناسند، اقشار مختلف مردم هستند که برخی این شناخت را از اخبار، تحلیل ها و عملکرد کشورهای مختلف به دست می آورند.

,

وی ابراز کرد: وظیفه افراد مختلف از جمله روحانیون که تریبون هایی در دست دارند و در منابر  ومساجد با مردم سرکار دارند، این است که برای کسانی که توانایی تحلیل ندارند، دشمن را بشناسانند.

,

حجت الاسلام والمسلمین کرمی پور با اشاره به تعبیر رهبری که دشمن روی پنجه فولادین دستکش مخملی قرار داده، اظهار داشت: ما فقط نرمی وزیبایی مخمل را می بینیم در حالی که زیر آن فولادی است که به هرجا اصابت کند، همه چیز را از بین می برد؛ دشمن امروز می داند که نمی تواند از راه خشونت، جنگ و ترور نفوذ کند لذا از راه های نرم وارد می شود و در این حال باید چهره نرم و صلح طلب از خود نشان دهد.

,

وی تاکید کرد: از این رو  باید چهره دشمن را به مردم معرفی کرد چرا که همه نمی توانند این چهره خشن را ببینند؛ وظیفه اقشار تحصیلکرده، روحانیون و اساتید در نشان دادن چهره واقعی دشمن سنگین است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: آمریکا امروز از راه های مختلف وارد شده اما نتوانست انقلاب را شکست دهد؛ لذا از طریق افرادی در جامعه که مردم آنها را قبول دارند، وارد می شود تا حرف خود را به آنها القا کند و از این طریق به مردم برساند.

,

امام جمعه جیرفت با تاکید بر اینکه باید چهره هایی که دست آویز و ابزار دشمن هستند، معرفی شود، اذعان داشت: دشمن از طریق مختلفی وارد می شود بنابراین باید چهره این افراد نشان داده شود تا مردم متوجه شوند دشمن این سخنان را به آنها القا می کند؛ امروز آمریکا چهره نرمی از خود نشان می دهد و اینگونه القا می کند که به دنبال کمک و خدمت به ایران است.

,

حجت الاسلام و المسلمین کرمی پور خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب بر تقویت عناصر داخلی و ارشاد کنندگان تاکید داشتند و اینکه افراد دست آویز دشمن معرفی شوند و مردم بدانند حرف آنها ارزشی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه