اخبار داغ

استاندار سمنان:

۵۴ مصوبه استانی در شورای گفت و گوی دولت مصوب و اجرایی شده است

۵۴ مصوبه استانی در شورای گفت و گوی دولت مصوب و اجرایی شده است
استاندار سمنان با اشاره به اینکه تعداد ۱۴ مصوبه کشوری در این شورا مطرح شده که تعداد زیادی از آن ها به مرحله اجرا درآمده است، گفت: تاکنون 54 مصوبه استانی در این شورا مصوب و به مرحله اجرا رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از قومس،  محمدرضا خباز امروز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی استان سمنان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 54 مصوبه استانی در این شورا مصوب  و به مرحله اجرا رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با بیان اینکه در استان سمنان از ظرفیت قانونی شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی استفاده بهینه شده است گفت: تعداد  14 مصوبه کشوری در این شورا مطرح شده که تعداد زیادی از آن ها به مرحله اجرا درآمده است.
استاندار سمنان اظهار کرد: تاکنون 54 مصوبه استانی در این شورا مصوب  و به مرحله اجرا رسیده است.

,
,

خباز با بیان اینکه  دولت سقف ارز را در بودجه سال آینده،  سه هزار و 600 تومان تعیین کرده است، ابراز کرد: در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ، گزارشی عملکرد استان سمنان مورد تایید قرار گرفته است.

,

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق کشور دارای 47 عضو می باشد عنوان کرد: دولت برای به ثبات رسیدن نرخ ارز، دستورالعمل لازم را برای اقدام نظام بانکی نسبت به انجام گشایش اعتبار برای کالایی هایی که واردات آن با نرخ آزاد مجاز است ابلاغ کرده است.

,

استاندار سمنان تصریح کرد: یکی از مصوبات این نشست اصلاحیه یکی از دستورالعمل های دولت می باشد بدین صورت که دستگاه های خدمات دهنده  نباید  خدمات خود را  در صورت بدهی واحدهای تولیدی، قطع کنند.

,

خباز با اشاره به اینکه 2 نفر نمایندگان استان سمنان عضو کمیسیون  تلفیق کشور هستند  گفت:  باید  در استفاده از این ظرفیت بزرگ حداکثر تلاشمان را بکنیم.

,

وی با بیان اینکه کمیته ای به منظور بررسی بودجه 96 تشکیل شد اظهار کرد: در این کمیته،  افراد پیشنهادهای خود را برای رفع نواقص موجود در بودجه ارایه دادند و این پیشنهادها به وسیله نمایندگان مجلس استان به کمیسیون تلفیق کشور ارایه می شود.

,

استاندار سمنان افزود: به منظور بررسی بودجه 96 در اتاق بازرگانی استان سمنان کمیته ای برای حلاجی بودجه تشکیل شد که این افراد پیشنهادهای خود را برای رفع نواقص موجود در بودجه ارایه دادند که این پیشنهادها به وسیله نمایندگان مجلس استان سمنان به کمیسیون تلفیق کشور ارایه خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه