اخبار داغ

مراسم آبروی کوچه ها و افتخار محله در روستای کرند و فرور گرمسار برگزار شد

مراسم آبروی کوچه ها و افتخار محله در روستای کرند و فرور گرمسار برگزار شد
عصر دیروز مراسم مراسم آبروی کوچه ها و افتخار محله در روستای کرند و فرور گرمسار با محوریت تجلیل و قدر دانی از شهید شاخص این روستا شهید عبدالله شهروی در مسجد روستای کرند و فرور برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گرمسارآنلاین در این مراسم که با هدف معرفی شهدای شاخص مناطق مختلف از جمله روستاها و معرفی آنها به جامعه جوان کشور و تبیین جایگاه و منزلت رفتاری و شخصیتی برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

سردار حمید کمالی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به بیان ویژگی های شخصیتی شهدای روستای کرند و فرور پرداخت و افزود: شهدا ولی نعمتان ما هستند و ما به آنها افتخار می کنیم و باید درس های زیادی از شهدا فرا بگیریم تا بتوانیم در مقابل در توطئه های دشمنان ایستادگی نماییم.

,

سردار کمالی در ادامه اظهارداشت: ما باید الگوهای رفتاری شهدا به نوجوانان و جوانان کشورمان معرفی کنیم و راه درست از نادرست را به آنها نشان دهیم تا دشمن نتواند به آنها هجوم آورند .

,

این یادگار هشت سال دفاع مقدس به تاثیر گذاری رزمندگان گرمساری در جبهه های هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: گردان های مختلف که بیشتر آنها خط شکن و مهم از خدمات بچه های رزمنده استان سمنان و شهرستان گرمسار بوده است .

,

در پایان این مراسم از خانواده 6 شهید شاخص روستای کرند و فرور گرمسار و شهید عبدالله شهروری با هدایایی تجلیل شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه