اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مانه وسملقان:

جمع آوری بیش از ۹ میلیارد ریال زکات در شهرستان

جمع آوری بیش از ۹ میلیارد ریال زکات در شهرستان
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مانه سملقان گفت: امسال بیش از ٩ میلیارد ریال زکات از ٣٣ روستای شهرستان مانه و سملقان جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه  مهدی برزکارگفت: یکی از رویکردهای کمیته امداد در جمع آوری زکات کمک به محرومان است و این نهاد در تلاش است با فرهنگ سازی این واجب الهی در بین روستاییان، فقر ومحرومیت را از بین ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آشخانه ,

برزکار عنوان کرد: ۶۰ درصد از زکات برای محرومان وتامین معیشت وکمک به درمان آنان هزینه و۴۰ درصد هم برای ساخت نیاز های عمرانی هر روستا هزینه می شود.

,

وی افزود: امسال شش مورد مسجد از محل منابع زکات در این شهرستان احداث و تکمیل شد.

,

مدیر کمیته امداد مانه وسملقان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶٧۰ نفر از دانشجویان ودانش آموزان از خدمات متنوع این نهاد بهره مند هستند گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، برگزاری کلاس های تقویتی، اعزام به اردو و ارائه مشاوره تحصیلی و بهره مندی از طرح محسنین واکرام ایتام از جمله خدمات به این دانش آموزان محسوب می شود.

,

برزکار یکی از خدمات اساسی کمیته امداد برای توانمند سازی خانواده های مورد حمایت را ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به فرزندان مددجو در طول سال تحصیلی عنوان کرد وافزود:کمیته امداد همچنین خدمات ویژه ای به دانش آموزان و دانشجویان نخبه در زمینه های تحصیلی، قرآنی، هنری و ورزشی ارائه می‌کند.

,

وی اظهار کرد: این نهاد علاوه بر اینکه کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان ارائه می دهد، امسال بیش از ٢۰ میلیون ریال در قالب لوازم التحریر بین ۴٧٧ نفر از دانش آموزان شامل دفتر، خودکار و مداد توزیع کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه