اخبار داغ

معاون مالیاتی غرب استان در گرمسار ایجاد شد

معاون مالیاتی غرب استان در گرمسار  ایجاد شد
در جلسه ای به منظور تسهیل در روند ا جرایی و حوزه قوانین حوزه مالیاتی در بخش های درآمدی و مالیات مستقیم و غیر مستقیم معاونت مالیاتی غرب استان ایجاد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  در این جلسه بی نیاز ؛ مدیرکل امور مالیاتی استان به شکل گیری این معاونت ویژه در استان و غرب استان خبردادو افزود: به دلیل قرار گرفتن شهر های گرمساروآرادان و ایوان کی این معاونت در جهت سهولت در امور مالی و در آمدی و در بخش های صنعتی ، اشتغالی و صنفی ایجادشده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

مدیرکل امور مالیاتی استان به حضور بیش از 50 درصدی صنایع استان در غرب این منطقه در شهرستان های گرمسارو ایوان کی اشاره کردو تصریح کرد: این معاونت جدید می تواند در بخش های مختلف صاحب نظر و اموراجرایی را دستور دهد تا مشکلات مالیاتی و تسریع در روند اجرایی این حوزه سرعت بگیرد .

,

وی در ادامه به تعامل این سازمان در جهت رفاه حال مودیان مالیاتی و طرح های تشویقی و کمکی اشاره کردو گفت: تعامل مستقیم با مردم و تولید کنندگان و صنوف از وظایف اصلی این سازمان مردمی و دولتی است تا بتوانیم در رشد و توسعه منطقه خود قدم موثری برداریم .

,

مدیرکل امور مالیاتی استان در ادامه اظهارداشت: معاونت جدید غرب استان در راستای تحقق برنامه ها و اهداف تعیین شده صورت پذیرفته است و ادارات مالیاتی شهر های گرمسار، ایوان کی و آرادان زیر نظر یک معاونت فعالیت خود را در  حوزه غرب استان پی ریزی خواهند نمود .

,

در پایان این جلسه سید جواد حسینی به عنوان معاون امور مالیاتی غرب استان معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه