اخبار داغ

مادران قصه گو مروجان ادبیات شفاهی؛

مادران اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همگام با کودکانشان قصه می گویند

مادران اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همگام با کودکانشان قصه می گویند
قصه گوی برگزیده نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی برای مادران شهرستان سامان در چهار محال و بختیاری نقالی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   بام ایران خبر ؛ دومین کارگاه آموزشی مادران قصه گو با حضور ژیلا مهندس قصه گوی برگزیده نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی و بیش از 40 نفر از مادران علاقه مند به قصه و قصه گویی در مرکز فرهنگی هنری سامان برگزار شد.

 انتخاب قصه ی مناسب برای گروههای سنی مختلف، انتخاب منابع غنی مطالعاتی، اجرای قصه در خانه و ... از جمله سر فصل های آموزشی این کارگاه محسوب می شد که توسط فاطمه محمودی مربی فرهنگی مرکز سامان ارائه و تدریس شد.

در این کارگاه که با هدف آموزش مهارتهای قصه گویی برگزار شد: ژیلا مهندس قصه گوی برگزیده نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی به نقالی قصه ی دخت ایران زمین پرداخت و مخاطبین خود را با نحوه ی نقالی آشنا کرد.

در ادامه مادران با نحوه ی استفاده از منابع کتابخانه های عمومی شهر آشنا شدند و قرار شد هر ماه تازه های کتاب های قصه توسط حاضرین در این کارگاه خریداری شده و به عنوان منابع مطالعاتی در اختیار عموم علاقه مندان قرار گیرد.

 گفتنی است این جلسات قرار است هر ماه در مرکز فرهنگی هنری سامان برگزار شود و مادران قصه گو در این نشست ها به اجرای قصه بپردازند.

انتهای پیام/530ب

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از   بام ایران خبر ؛ دومین کارگاه آموزشی مادران قصه گو با حضور ژیلا مهندس قصه گوی برگزیده نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی و بیش از 40 نفر از مادران علاقه مند به قصه و قصه گویی در مرکز فرهنگی هنری سامان برگزار شد. ,   بام ایران خبر ,
,
,  انتخاب قصه ی مناسب برای گروههای سنی مختلف، انتخاب منابع غنی مطالعاتی، اجرای قصه در خانه و ... از جمله سر فصل های آموزشی این کارگاه محسوب می شد که توسط فاطمه محمودی مربی فرهنگی مرکز سامان ارائه و تدریس شد.,
,
, در این کارگاه که با هدف آموزش مهارتهای قصه گویی برگزار شد: ژیلا مهندس قصه گوی برگزیده نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی به نقالی قصه ی دخت ایران زمین پرداخت و مخاطبین خود را با نحوه ی نقالی آشنا کرد.,
,
, در ادامه مادران با نحوه ی استفاده از منابع کتابخانه های عمومی شهر آشنا شدند و قرار شد هر ماه تازه های کتاب های قصه توسط حاضرین در این کارگاه خریداری شده و به عنوان منابع مطالعاتی در اختیار عموم علاقه مندان قرار گیرد.,
,
,  گفتنی است این جلسات قرار است هر ماه در مرکز فرهنگی هنری سامان برگزار شود و مادران قصه گو در این نشست ها به اجرای قصه بپردازند.

انتهای پیام/530ب
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه