اخبار داغ

همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر صورت می گیرد؛

اجرای بیش از صد برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر

اجرای بیش از صد برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر
مدیر کل کانون استان و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر سال 95 از اجرای بیش از صد برنامه فرهنگی، هنری و ادبی با حضور کودکان و نوجوانان سراسر استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر؛  فرزاد رحیمی مدیر کل کانون چهار محال و بختیاری آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از جمله اهداف این کمیته عنوان کرد و افزود: در برنامه های پیش بینی شده این کمیته قرار است زمینه حضور پرشکوه این قشر در آیین های بزرگداشت ایام الله دهه ی مبارک فجر ایجاد شود.

رحیمی با تاکید بر شادی بخشی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان، این برنامه ها را محرکی برای ترقیب و تشویق کودکان و نوجوانان و ایجاد انگیزه جهت نقش آفرینی خود جوش در برگزاری مراسم دهه ی فجر عنوان کرد و افزود: متولیان و اجرا کنندگان اصلی این برنامه ها نو نهالان، کودکان و نوجوانان می باشند که در این عرصه توانمندی ها و مهارتهای خود را در قالبهای مختلف به نمایش می گذارند.

 مدیر کل کانون اجرای برنامه های کارناوال شادی، غباروبی گلزار شهدا، ایستگاه نقاشی در روز 22 بهمن ماه، جشن روز 12 بهمن ماه، اجرای زنگ انقلاب در مهادی کودک و مدارس، اکران رایگان فیلم در سینمای کودک شهرکرد، بازدید رایگان از آسمان نمای دیجیتالی کانون، برپایی جشنها، همایشها، کارگاهها، نشستهای مختلف و... را از جمله اقدامات این کمیته در این ایم عنوان کرد و افزود: هر کدام از دستگاههای ذی ربط کمیته نیز به تناسب رسالتها و اهداف سازمیانی خود نیز به اجرای برنامه خوهند پرداخت.

گفتنی است کمیته کودک و نوجوان استان با مسوولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متشکل از اداره کل آموزش و پرورش، سازمان صدا و سیما، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل بهزیستی، انتشارات مدرسه و سازمان دانش آموزی است و قرار است حوزه ی هنری انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی نیز به عنوان اعضای افتخاری در این کمیته فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/530ب
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه