اخبار داغ

احسان پهلوان در تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

احسان پهلوان در تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر
احسان پهلوان را می‌توان یکی از ارکان موثر دومین خط حمله برتر لیگ برتر دانست؛ وینگر ریز نقشی که با دریبل‌های خود از دو سمت زمین و البته دو گل تماشایی که اخیرا برابر پرسپولیس و تراکتورسازی زد دوباره به تیم ملی هم رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک،  پهلوان در این هفته برابر سیاه جامگان پایین جدولی هم حرکات ویرانگر خود را بارها و بارها تکرار کرد و به دنبال گلزنی هم بود اما نتوانست این کار را انجام دهد، با این وجود او مثل دیدارهای اخیر ستاره ذوب بود و در پیروزی‌شان تاثیرگذار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک، ,

پهلوان قبل از هفته شانزدهم چهار بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته بود و از این حیث بعد از ساسان انصاری از فولاد خوزستان در جایگاه دوم قرار داشت و این هفته نیز تعداد جای گرفتن خود در ترکیب  تیم منتخب هفته را به عدد 5 رساند تا یک پله دیگر تا تبدیل شدن به بهترین بازیکن لیگ برتر از نظر قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب هفته های  لیگ برتر باشد.
احسان پهلوان بازیکن بجنوردی شاغل در یگ برتر است که در لیگ برتر ایران توسط گسترش فولاد تبریز به فوتبال ایران معرفی شد و بعد از آن مدتی قرضی به ذوب آهن اصفهان رفت و به این تیم پیوست و یک نیم فصل به سپاهان اصفهان پیوست و دوباره به ذوب آهن برگشت و در حال حاضر در این تیم اصفهانی توپ می زند.
این بازیکن بجنوردی از معدود بازیکنان در ایران است که در تمامی پایه های  تیم های ملی  نونهالان،نوجوانان ،جوانان زیر 22سال والمپیک  حضور داشته است و پله پله این مسیر را طی کرده است و در حال حاضر نیز به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است.

,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه