اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

خرید هواپیما اولویت کشور نیست/ حل مشکلات بیکاری جامعه اوجب واجبات است

خرید هواپیما اولویت کشور نیست/ حل مشکلات بیکاری جامعه اوجب واجبات است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:خرید هواپیما در چنین شرایطی که جامعه در رکود به سر می برد، نمی تواند اولویت اصلی کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی وقف چی امروز در گفت و گو با موج رسا, اظهار داشت: یکی از الزمات توسعه هر کشوری بحث توسعه خطوط هوایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه تا چه حد در توسعه کشور، رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان کارساز باشد جای سئوال دارد، افزود: همه کارشناسان اعتقاد دارند که با توجه به مشکلات جامعه خرید هواپیما نمی تواند اولویت اول کشور باشد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل خلاهای قانونی، اولویت بندی مسائل و مشکلات کشور بیشتر سیاسی می شود.

,

وقف چی با اشاره به اینکه در حال حاضر وعده های دولت تحقق پیدا نکرده است، افزود: علاوه بر اینکه وعده ها تحقق نیافته است بلکه وضعیت بدتر است.

,

وی بر ضرورت  پر کردن خلاها توسط دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قفضائیه تاکید کرد و گفت: این سه قوا می توانند مشکلات را حل کنند.

,

این نماینده گفت: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند ما شرمنده جوانان هستیم من فکر کنم از این بالاتر دغدغه ای نخواهیم داشت.

,

وی با اشاره به ارائه طرح خود در خصوص اشتغال به مجلس شورای اسلامی، گفت:یکی از بندهای الحاقی به قانون اشتغال داده شده است که می تواند یکی از بهترین راه ها برای حل مشکلات اشتغال در کشور باشد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به عدالت در اشتغال نیاز داریم، یادآور شد:برای افزایش بهره وری در نیروی انسانی که بزرگترین سرمایه کشور محسوب می شوند، باید برای هر ایرانی یک شغل تعریف شود.

,

وقف چی با بیان اینکه همانگونه که برای هر ایرانی یک کارت ملی تعریف شده است، گفت: باید در زمینه اشتغال نیز برای هر ایرانی شغل مناسبی تعریف شود.

,

وی بر ضرورت ممنوعیت کار بازنشستگان در مجموعه های دولتی و خصوصی تاکید کرد و گفت: مشکلات اشتغال کشور در سایه توجه به اولویت ها قابل حل است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه