اخبار داغ

کتاب «تولید سیب زمینی ارگانیک» در جهاد دانشگاهی اردبیل منتشر شد

کتاب «تولید سیب زمینی ارگانیک» در جهاد دانشگاهی اردبیل منتشر شد
کتاب «تولید سیب زمینی ارگانیک و مدیریت تلفیقی آفات آن» به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در 245 صفحه منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، مهران محمدی مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل در خصوص کتاب «تولید سیب زمینی ارگانیک»  به خبرنگار سبلان‌ما گفت: این کتاب که در سال 2015 در دانشگاه کرنل آمریکا تالیف شده به همت دکتر احمد توبه و دکتر محمدتقی آل ابراهیم، از اعضای هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی و مقصود ضیاءچهره و غلامرضا حمزه‌پور از کارشناسان زراعت استان ترجمه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تصریح کرد: در این کتاب مباحث نوین مربوط به تولید و مدیریت تلفیقی آفات سیب زمینی ارگانیک به زبانی ساده برای استفاده دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان ارائه گردیده است. ضمن اینکه محققین، پژوهشگران و کارشناسان می‌توانند با مطالعه این کتاب، دانش و اطلاعات خود را در خصوص مباحث نوین مرتبط با نظام‌های زراعی ارگانیک، فرآورده‌های جدید و مجاز قابل دسترس برای تولید سیب زمینی ارگانیک، روش‌های جلوگیری از شیوع آفات سیب زمینی از طریق اجرای روش‌هایی مانند تناوب زراعی، استفاده از ارقام مقاوم و..... ارتقا دهند.

,

محمدی افزود: این کتاب مشتمل بر 15 فصل است ولی به دلیل دارا بودن مفاهیم غیرضروری و غیرمرتبط با شرایط آب و هوایی ایران و جلوگیری از تضییع وقت خوانندگان، ترجمه فصل 15کتاب با موضوع "اصول مدیریت و کنترل حشرات در تولید محصولات ارگانیک" از گردونه ترجمه حذف گردیده و در نهایت کتاب در 14 فصل آماده شده است.

,

این کتاب به قیمت140 هزار ریال از کتابفروشی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در انتهای خیابان دانشگاه قابل تهیه است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه