اخبار داغ

با مشارکت بخش فرهنگی سفارت فرانسه

طرح بین المللی عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد تصویب شد

طرح بین المللی عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد تصویب شد
طرح بین المللی عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد بین وزارتخانه علوم، تحقیقات و فنآوری ایران و وزارتخانه آموزش عالی و تحقیقات فرانسه تصویب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، طرح مهدی قاسمی ورنامخواستی، عضو هیأت علمی گروه مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشکده کشاورزی با عنوان"طراحی و ساخت سیستم های اندازه گیری دقیق با اهداف افزایش امنیت غذایی" از سوی دفتر مطالعات و همکاری های علمی بین المللی بین وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فنآوری ایران و آموزش عالی و تحقیقات فرانسه، مورد تصویب نهایی قرار گرفت.


طرح "طراحی و ساخت سیستم های اندازه گیری دقیق با اهداف افزایش امنیت غذایی" در مرحله اول به طور مجزا در دو کشور ایران و فرانسه مورد داوری قرار گرفت و در مرحله دوم در کمیته علمی مشترک وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فنآوری ایران و آموزش عالی و تحقیقات فرانسه که در تاریخ ۹آذر۱۳۹۵ در بخش فرهنگی سفارت فرانسه تشکیل شد، به عنوان طرح برگزیده مورد تصویب قرار گرفت.


گفتنی است، طرح "طراحی و ساخت سیستم های اندازه گیری دقیق با اهداف افزایش امنیت غذایی" با مشارکت بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران بین دانشگاه شهرکرد و دانشگاه لورن( leorraine) فرانسه به مدت دو سال اجرا می شود.


انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منطقه آزاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه