اخبار داغ

فرماندار خمین:

دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است
فرماندار خمین گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا نسل امروز با آنها آشنا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخمین نیوز؛سیدمهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز ثمره انقلاب اسلامی را می توان در بیداری کشورهای دیگر علیه ظلم و ستم استکبار مشاهده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز,

وی با تاکید بر اینکه در همه حال و هر زمانی بایستی محور را ولایت قرار دهیم، گفت: دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است تا نسل جوان امروز با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند چراکه این شهدا و رزمندگان اسلام بودند که با ۸ سال جنگ تحمیلی، امنیت این کشور را در ابعاد مختلف رقم زدند.

,

وی ادامه داد: امروز باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم و با پیروی از مقام معظم رهبری و با وحدت، در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت حرکت کنیم.

,

فرماندار خمین تصریح کرد: شهرستان خمین به عنوان زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی در این دهه برنامه‌های خوبی را اجرایی خواهد کرد. مردم هم با حضور پر شور در این برنامه‌ها بار دیگر نشان می دهند که همیشه پیرو ولایت هستند.

,

ساداتی افزود: برگزاری این مراسم باید حول محور معرفی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به دور از تفکرات و بازی‌های سیاسی باشد.

,

وی گفت: در این شهرستان نیز همزمان با دهه مبارک فجر مراسم‌های مختلف مناسبتی و همچنین افتتاح برخی از پروژه‌ها را خواهیم داشت.

,

آماده‌سازی فضای شهر به مناست دهه فجر، سخنرانی در مساجد، برگزاری جشن‌های این ایام در مدارس و مساجد، مراسم زنگ انقلاب و شورای اداری در بیت امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن، دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌ها و مصوبات عنوان شده این جلسه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه