اخبار داغ

مدیر توزیع برق مهدیشهر:

۱۴۵ کنتور هوشمند فهام در مهدیشهر نصب شد

۱۴۵ کنتور هوشمند فهام در مهدیشهر نصب شد
مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از نصب 145 کنتور هوشمند فهام در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حافظی در گفتگو با خبرنگار نیزوا، اظهار کرد: فهام طرحی برای هوشمندسازی کنتور است که نیازی به حضور مامور در محل و قرائت مصرف برق نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی تصریح کرد: اکثر کنتورهای برق شهرستان مهدیشهر کنتورعادی هستند و داریم طرح فهام را به به مرور در شهرستان اجرا می کنیم .

,

 مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه تاکنون 145 دستگاه کنتور هوشمند در طرح فهام در شهرستان مهدیشهر نصب کرده ایم، اضافه کرد: این طرح در شهرستان از مهرماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

,

حافظی مشترکین برق شهرستان مهدیشهر را 26 هزار و 842 مشترک عنوان کرد و افزود: با توجه به سهمیه ای که هر ماه در شهرستان برای نصب کنتور هوشمند داریم تاکنون در هر ماه حدود 50 کنتور بوده است.  

,

وی عدم امکان دستکاری در کنتور را از دیگر مزایای کنتورهای هوشمند برشمرد وخاطر نشان کرد: در اجرای طرح فهام و نصب کنتورهای هوشمند کنتورهای مراکز صنعتی و سپس مراکز تجاری و بعد عمومی اولویت دارند.

,

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر همچنین از اجرای 252 پروژه عمرانی در 9 ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها با سرمایه گذاری 13 میلیارد و 824 میلیون و 177 هزار ریال بوده است.

,

حافظی به اهم پروژه های انجام شده اشاره کرد و افزود: 5 هزار و 618 متر احداث شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، یک هزار و 758 متر احداث شبکه فشار متوسط، 11 هزار و 587 متر اصلاح و بهینه سازی فشار متوسط و 14 هزار و 870 متر اصلاح و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف از مهمترین اقدامات پروژه های برقی در 9 ماهه امسال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه