اخبار داغ

خیابانی که به بیراهه ختم می شود؛

آسفالت، رویای چندین ساله انتهای خیابان امام رضا(ع) راور+تصاویر

آسفالت، رویای چندین ساله انتهای خیابان امام رضا(ع) راور+تصاویر
خیابان امام رضا(ع) راور که به عنوان دومین خیابان شهر راور به شمار می آید متاسفانه در حدود بیش از 20 سال، انتهای آن بی سرانجام مانده است و علیرغم تلاش مسئولین همچنان به بیراهه ختم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ خیابان امام رضا(ع) راور که به عنوان دومین خیابان شهر راور به شمار می آید متاسفانه در حدود بیش از 20 سال، انتهای آن بی سرانجام مانده است و علی رغم تلاش مسئولین همچنان به بیراهه ختم می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا,

اما مشکل انتهای این خیابان عدم آزادسازی زمین هایست که خیابان از میان آنها گذر می کند و به گفته شهروندان و مسئولان به جز یک زمین انتهای این خیابان که مربوط به ورثه مرحوم «ش» هستند، همگی آزاد شده اند و در اختیار شهرداری قرار گرفته اند تا انتهای این خیابان احداث شود و تنها مشکل نیز صاحبان همین زمین هستند که راضی نشده و اجازه احداث را نمی دهند.
مشکلی که بنظر لاینحل نیست ولی بعد از گذشت دو دهه و با آمد و رفت شهرداران مختلف و اعضای شورای شهر راور و علی رغم قول ها و پیگیری ها همچنان انتهای این خیابان بلاتکلیف است و در انتظار آزادی است!

,
,


آزادی زمینی که قطعاً رفاه حال اهالی محله انتهای خیابان امام رضا(ع) و بخصوص شهروندانی که این معبر را برای عبور خود انتخاب می کنندد رقم می زند.
از طرفی هرچند که در دو ماه گذشته بر اساس پیگیری شهردار و اعضای شورای شهر راور خبرهای خوشی به گوش شهروندان راوری رسید وو طبق گفته احمد بقایی رئیس شورای شهر راور و براساس مصوبه شورا "با واگذاری سه قطعه زمین به ورثه مرحوم”ش”به جای زمین آنها، انتهای این خیابان در مسیر قرار می گیرد و آسفالت می شود."

,
,
,


ولی بعد از گذشت 2 ماه از این تصمیم شورای شهر راور هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است و حتی در دو روز گذشته نیز شاهد تخلیه نخالهه های ساختمانی در زمین های مورد نظر بودیم که می تواند نشان از تداوم پافشاریها برای حل نشدن این مشکل دیرینه باشد!

,
,


اما کاروانسرا طی تماسی دوباره با رئیس شورای شهر راور دلیل عملی نشدن این تصمیم بعد از گذشت دو ماه را جویا شد که احمد بقاییی گفت:به دلیل عدم حضور ورثه مرحوم «ش»در دفترخانه برای انتقال قانونی زمین ها کار به تاخیر افتاده و همچنان در حال پیگیری موضوع هستیم تا به سرانجامی برسد.

,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه