اخبار داغ

یادداشت :

پرداختن به پدیده زنان خیابانی بدون توجه به معظل مردان خیابانی بررسی یک معلول بدون علت است

پرداختن به پدیده زنان خیابانی بدون توجه به معظل مردان خیابانی بررسی یک معلول بدون علت است
امیدواریم خواننده این سطوح متوجه باشد که بیان این مطلب به معنای توجیه رفتار دون از شان زن خیابانی نیست و درحقیقت این مطلب قباحت و شراکت دو طرفه بودن این آسیب اجتماعی را نشان میدهد ، آسیبی که سالها متولیان امرش به صورت کلافی کور و خیابانی یکطرفه در حال بررسی و نقد بی سرانجام آن هستند . نکته اینکه متولیان باید بدانند این خیابان دوطرفه است و چراغ قرمز آن برای هر دو سمت روشن است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بانوپرس : در سالهای اخیر اسم زنان خیابانی ، زنان کارتن خواب که به نام زنان ویژه تغییر نام داده اند را زیاد شنیده شده است  . اما آن چیزی که از آن غفلت شده مردان خیابانی هستند . مردانی که در واقع مشتریان زنان ویژه هستند اما این گروه در نگاه مسئولین نه جز معضلات جامعه ما به حساب می آیند نه متولی برای حل ناهنجاری آنها وجود دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوپرس , بانوپرس,

برقراری ارتباط زن و مرد خارج از چهارچوب شرع و خانواده امری قبیح و زشت است 

,

اما گاهی به نظر می رسد این زشتی بیشتر در مورد زنان مطرح می شود و کار زشت طرف مقابل این رابطه کمتر به چشم می آید .

,

شاید وجود مردان خیابانی باعث حضور زنان ویژه در سطح شهر است . هر چقدر یک زن تنها ، نیازمند مالی و عاطفی و سرگردان باشد وقتی خریداری نداشته باشد و کسی به سراغش نیاید راه غیر از ویژه بودن برای حل مشکلاتش پیدا خواهد کرد .

,

مطالب مطرح شده اصلا به معنای توجیه عمل زشت زنان خیابانی نیست اما این واقعیت را باید پذیرفت که هر رابطه ای دو طرف دارد که اگر یکی از طرفین نباشد اصلا رابطه ای شکل نخواهد گرفت و زشتی و زیبایی رابطه هم متوجه هر دو طرف خواهد بود .

,

بنابراین پرداختن به  پدیده زنان خیابانی بدون توجه معظل مردان خیابانی بررسی یک معلول بدون علت خواهد بود .

,

امیدواریم خواننده این سطوح متوجه باشد که بیان این مطلب به معنای توجیه رفتار دون از شان زن خیابانی نیست و درحقیقت این مطلب قباحت و شراکت دو طرفه بودن این آسیب اجتماعی را نشان میدهد ٬ آسیبی که سالها متولیان امرش به صورت کلافی کور و خیابانی یکطرفه در حال بررسی و نقد بی سرانجام آن  هستند .

,

نکته اینکه متولیان باید بدانند این خیابان دوطرفه است و چراغ قرمز آن برای هر دو سمت روشن است .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه